Problem z Golfem II 1.8 90km na monowtrysku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z Golfem II 1.8 90km na monowtrysku

Postprzez Pantediator » 24 paź 2014, o 18:08

Witam. Mój problem z Golfem II 1.8 GT (benzyna + lpg) na monowtrysku polega na tym, że gdy
odpalę samochód wchodzi na 2tys obrotów i po okolo 30 sekundach ma ~1,5-1,8tys. Dzieje się to na benzynie, bo na gazie jak przełączę to jest ok, ale lekko przygazuje i już się dławi i gaśnie.
Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu obroty są okolo 1,5tys. Podczas pracy silnika ciągle tak jakby... "pyrka" z wydechu.Wydech był robiony (zamiast kata jest strumienica), silnik wymieniony na z golfa 3 (te same parametry), świece wymienione i podłączona sonda lambda bo ktoś ją dosłownie urwał. Tutaj filmik jak to wygląda (z góry przepraszam za jakość ale to jedyne co miałem pod ręką =] ) https://www.youtube.com/watch?v=-ETRQ-7 ... e=youtu.be

Liczę na waszą pomoc, bo miesiąc po jego kupnie już się zepsuł a już w niego trochę wpakowałem i nie chce go wywalać na szrot bo bardzo go lubię.
Dzięki.
Pantediator
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 paź 2014, o 17:58
Lokalizacja: Oświęcim

Problem z Golfem II 1.8 90km na monowtrysku

 

Postprzez pablomed » 25 paź 2014, o 20:04

Zacznij od resetu ECU, sprawdzenia szczelności podstawy wtrysku. Przegrzeb trochę forum bo taka usterka w silnikach na wtrysku jednopunktowym to jeden z najczęściej poruszanych problemów .
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pantediator » 25 paź 2014, o 22:12

Zrobiłem reset ECU na całą noc. Bez zmian. Podstawa wtrysku również szczelna, nie słyszałem albo ciągło powietrze, sprawdzałem również poprzez psikanie dezodorantem. Ale zrobiłem pewien myk -> poluzowałem TPS i ustawiłem żeby miał dobre obroty (podziałało) ale tylko połowicznie, bo pyrkanie z wydechu dalej jest i to coraz mocniejsze. Liczę na sugestie co do właśnie tego parskania.
Pantediator
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 paź 2014, o 17:58
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez trojeczkaGT » 25 paź 2014, o 22:35

ja jak mialem 1.8 ABS 90 KM i zawieszalo mi sie na obrotach wlasnie kolo 2000 to wymienilem caly wtrysk bo u mnie byl wadliwy juz TPS koszt calego wtrysku ze tylko odkrecic i przelozyc to bylo 150 zl
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Obrazek
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW

Postprzez łukasz1983 » 26 paź 2014, o 09:53

Pantediator napisał(a):pyrkanie z wydechu dalej jest i to coraz mocniejsze. Liczę na sugestie co do właśnie tego parskania.
Sprawdź poprawność ustawienia zapłonu.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pantediator » 26 paź 2014, o 11:17

Dzięki koledzy. Wedle sugestii TrojeczkaGT wymienię cały monowtrysk ale dopiero we wtorek i zobaczę co się stanie. Oraz dzięki Łukasz bo może być rzeczywiście to. Ale najdziwniejsze jest ,że po wymianie silnika nic sie od razu nie działo, dopiero gdzieś po 2tyg. Myślę jeszcze nad wymianą kabli WN, kopułki i palca. Dzięki jeszcze raz za rady i napisze co po wymianie/naprawie. ;-)

[ Dodano: 2014-10-30, 15:41 ]
Witam ponownie. Kupiłem ten monowtrysk, ale pare rzeczy nie ma ( nie wiem czy jest z innego auta czy co). http://obrazki.elektroda.net/92_1268080770.jpg tutaj jest ten co był, ale brakuje jednej wtyczki podciśnienia (nad napisem "do aparatu zaplonowego) oraz nie ma tego czujnika ktory jest w prawym dolnym rogu. Co mam zrobić? Wymienić na taki jaki miałem oryginalny, czy da sie coś z tym zrobić?
Pantediator
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 paź 2014, o 17:58
Lokalizacja: Oświęcim


Cargotransport opinnie



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość