Problem gasnącego silnika p odpaleniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem gasnącego silnika p odpaleniu

Postprzez Patyk1991 » 20 paź 2014, o 15:50

Witam. mam taki problem. po dopaleniu silnika (na benzynie powyzej 3k dopiero gaz przelącza. ) na zimnym samochód po zdjeciu nogi z gazu automatycznie gaśnie i tak do czasu kiedy silnik nie złapie jako takiej temperatury.a jak juz żlapie to wtedy na gazie trzyma małe obroty kolo 400 a na benzynie skacze od 100 d0 3000. i strasznie przy odpaleniu benzyną smierdzi jak by za bogoatą mieszanke przy odpalaniu dostawał i jej nie przepala. Zima juz nie daleko. a jednak to jest problem . z góry dziekuje za pomoc.
Patyk1991
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 13:07
Lokalizacja: Siedlce

Problem gasnącego silnika p odpaleniu

 

Postprzez MiroGti » 20 paź 2014, o 18:18

Po pierwsze obowiązuje regulamin forum ,a po drugie sprawdź podstawę wtrysku czy jest cała
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Patyk1991 » 20 paź 2014, o 19:55

MiroGti napisał(a):Po pierwsze obowiązuje regulamin forum ,a po drugie sprawdź podstawę wtrysku czy jest cała
Dziekuje za odpowiedz. ale chodzi ci ze moze nabierac lewego powietrza czy może byc pęknięty gdzies ? bo fakt jak z golfikiem było wszystko oki to potrafił sobie czasami zasmierdziec benzynka badz gazem,
Patyk1991
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 13:07
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez MiroGti » 20 paź 2014, o 20:09

Patyk1991 napisał(a): moze nabierac lewego powietrza

Dokładnie ,poruszaj tą górną częścią plastikową przymocowana do wtrysku na boki i posłuchaj czy nie słychać żadnych syczków , bo tam jest podstawa wtrysku metalowo gumowa często wina leży po jej stronie lub posprawdzaj węże podciśnieniowe
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Patyk1991 » 20 paź 2014, o 21:29

Bo kiedyś juz coś podobnego podobnego mi sie działo z golfem ale jakos samo z siebie przestało jakiś miesiąc temu to bylo.a teraz tak nagle . wieczorem wróciłem do domu wszystko było ok, na drugi dzien rano odpalam samochód i zaczeło tak sie dziac tak jak opisałem powyżej.

[ Dodano: 2014-10-21, 17:29 ]
MiroGti napisał(a):
Patyk1991 napisał(a): moze nabierac lewego powietrza

Dokładnie ,poruszaj tą górną częścią plastikową przymocowana do wtrysku na boki i posłuchaj czy nie słychać żadnych syczków , bo tam jest podstawa wtrysku metalowo gumowa często wina leży po jej stronie lub posprawdzaj węże podciśnieniowe


Ale poruszac oczywiście na odpalonym silniku tak ?
Patyk1991
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 13:07
Lokalizacja: Siedlce





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości