Pomocy kompletny brak mocy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Pomocy kompletny brak mocy

Postprzez Zaba2 » 14 wrz 2008, o 10:13

Moj golfik nie ma mocy pod gorke spadaja mu obroty kleska :cry:
Wymienilem: uszczelke pod glowica olej swiece rozrzad kopulke palec przewody cewke i wszystkie filtry i dalej to samo :/ Jedyne co to twardo mi sprzeglo chodzi ale jak na recznym puszczam sprzeglo to obroty nie rosna czyli chyba ok?? Jak sprawdzic na ile garow chodzi silnik?
Pomocy!!
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Pomocy kompletny brak mocy

 

Postprzez Tomuś » 14 wrz 2008, o 14:19

Hej to może być problem z pompą paliwa lub z wtryskiem.Albo masz syf w przewodach paliwowych.


Jak chcesz sprawdzić na ile garów pali to:

1.Odpal silnk
2.Zaczynając np od skrzyni biegów ściag przewód ze świecy jeśli zaówarzysz rurznice w pracy silnika to znaczy ze na ten cylinder pali i wciśnij przewód zpowrotem.Zrób tak na wrzystkich,jeśli na kturymś silnik nie zmieni charakterystyki pracy to na tym niepali.

powodzenia
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez piotrus23 » 15 wrz 2008, o 13:56

a jak tam cisnienie na garach?

[ Dodano: 2008-09-16, 11:28 ]
i na benzynia i na gazie jest tak samo
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez bzy_mar » 16 wrz 2008, o 17:23

Jeśli to będzie pompka paliwowa, to by przerywał na Pb w czasie jazdy, u ciebie tak jest?
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez Zaba2 » 18 wrz 2008, o 17:40

Cisnienie jest podobno bardzo dobre a na gazie jest tak samo czyli bida z nedza :-/
A czy pali na wszystkie gary to zaraz sprawdze

[ Dodano: 2008-09-18, 17:58 ]
Pali na wszystkie gary i powiem ze szkoda bo tak to bym wiedzial co jest nie tak a tak to w punkcie wyjscia jestem :-? A da sie samemu przeczyscic przewody paliwa? Albo jakos je sprawdzic przed rozbieraniem? Noi ja mam monowtrysk :-) Mozecie sie wypowiadac jak ktos cos wie co mi tak trzyma golfika :cry:

[ Dodano: 2008-09-18, 17:59 ]
Acha na szczescie nie przerywa w czasie jazdy :-)
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez mani51 » 18 wrz 2008, o 18:07

a zapłon sprawdzałeś?

swoją drogą to nie powinno sie wypinać kabli od świec na pracującym silniku bo po pierwsze może Cię ładnie posmyrać a po drugie to wtedy bardzo wzrasta napięcie w cewce do chwili aż gdzieś przeskoczy iskra i można w ten sposób ją załatwić
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Zaba2 » 19 wrz 2008, o 06:35

Tak bylem u mechanika i na lampie sprawdzal zaplon i jest ok podobno :-)
Trudna sprawa ja juz nie mam pojecia co moze byc nie tak :-o
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez mani51 » 19 wrz 2008, o 13:02

a może tak ma być przecież ten silniczek to tylko 44KW czyli około 60KM tak więc nie ma czym zaszaleć
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Zaba2 » 20 wrz 2008, o 12:57

A skad nie mozliwe zeby tak bylo bo ja ostatnio zeby malucha wyprzedzic to musialem redukowac jak glupi i sie napocic az mi wstyd byl taki ze mialem ochote kluczyki do stawu wyrzucic :lol:
A pozatym kiedys od czasdu do czasu tylko tak slabo chodzil, bywaly momenty ze przyspieszal ladnie zbieral sie tez dobrze ale potem z czasem juz ciagle ma te zle dni :-?

[ Dodano: 2008-09-28, 14:16 ]
Hehe panowie znalazlem usterke :lol: Zaden mechanik nie byl mi w stanie pomoc :-)
Wkurzylem sie wzialem mojego golfa na A-4 i zaczelem mu w deche dawac na piatce dochodzil do ponad 4 tys obrotow i jechal 150km i tak go pilowalem przez 50 km a teraz auto nie do poznania :lol: :lol: :lol: :lol: Wiec powodem byla lamiaca powolna jazda tzn oszczedna.
Teraz jak wsiadam za kolko to czuje ze sie zbiera i nie traci mocy pod gorke tak jak dawniej :hyhy:
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości