Po resecie kompa obroty silnika faluja

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Po resecie kompa obroty silnika faluja

Postprzez deson » 2 lis 2014, o 01:26

Cześć i czołem odrazu mowie ze szukalem takich problemow i za bardzo niczego sie nie dowiedzialem otoz tak pewnego dnia chcialem sobie podładować akumulator to i wziąłem go do domu rano wkladam akumulator odpalam no i obroty sie podniosly gdzies do 2000 potem opadly i zaczely falować przelączylem na lpg i jest tak samo czasem stoje na swiatlach i potrafi sam podniesc obroty do 3000 i je trzymać lub gdy jade sam dodaje gazu ... Przez co moze to być spowodowane dodam ze przed restetm kompa bylo ok moze to silniczek krokowy ? przeczyśćic ? Teraz po dodaniu gazu na benzynie gaśnie Pomocy !


Silnik 1.8 90km 93r
deson
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2014, o 01:19
Lokalizacja: Gdów

Po resecie kompa obroty silnika faluja

 

Postprzez pietrasiak2 » 2 lis 2014, o 10:00

Źle zrobiłeś ten reset ecu. Odłącz jeszcze raz aku . Po podłączeniu wyłącz LPG i odpal na PB . Rozgrzej auto na PB do momentu włączenia się wiatraka chłodnicy . :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez deson » 2 lis 2014, o 11:39

Ok odlaczylem aku poczekam i jeszcze dzisiaj to sprawdze :)

[ Dodano: 2014-11-02, 17:27 ]
dalej nic auto podnosi sobie obroty i obniza raz trzyma a zaraz spadaja i gaśnie czasem pochodzi tak 2 min jak dodam gazu to go przymula zaraz zalapie i idą obroty w góre a jak puszcze gaz to gaśnie na cieplym silniku troche lepiej chodzi
deson
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2014, o 01:19
Lokalizacja: Gdów

Postprzez pablomed » 3 lis 2014, o 09:48

deson, dalej nie wynika z twoich postów czy prawidłowo zrobiłeś ECU, czyli po odłączeniu aku, kiedy silnik jest zimny zapalasz i zostawiasz odpalony na benzynie bez dotykania pedału gazu aż się w pełni rozgrzeje.
Jeśli tak zrobiłeś i dalej faluje, to podejrzenia padają na niesprawny czujnik tempratury , nieszczelną podstawę wtrysku a w dalszej kolejności TPS lub nastawnik przepustnicy (silniczek krokowy). Sprawne kable kopuiłk,a palec i świece musza być jeśli są wątpliwości trzeba zmienić w tej sytuacji.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości