Oscylujące obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Oscylujące obroty

Postprzez TheMati93r » 3 sie 2014, o 13:42

Witam, jak w temacie jestem posiadaczem golfa skrzynia automatyczna silnik 1.8 (Oczywiście instalacja LPG i Bp 75km)
i mam z nim taki problem iż sam sobie gazuje kiedy mu too się podoba, nie wiem czym jest to zrobione ale jeśli odepnę kabel od silniczka krokowego (który wyczyściłem ) to objaw nie znika ale jeśli odepnę kabel od położenia przepustnicy to wszystko jest ok obroty mam podobnie jak na tym filmiku: Falujące obroty
TheMati93r
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 13:34
Lokalizacja: Rzepin

Oscylujące obroty

 

Postprzez trojeczkaGT » 3 sie 2014, o 20:44

czyli masz walniety TPS i raczej pomoze tylko wymiana na nowy lub uzywke.

dzieje sie tak lpg i benzynie czy tylko pb ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Obrazek
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW

Postprzez pietrasiak2 » 4 sie 2014, o 07:23

Sprawdź jeszcze zawór stabilizacji biegu jałowego przy filtrze powietrza na zewnątrz :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez TheMati93r » 4 sie 2014, o 17:01

Co to jest TPS???
Tak dzieje się tak na LPG jak i na BP
A ten zawór biegu jałowego gdzie się dokładnie znajduję prosił bym o fotkę
TheMati93r
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 13:34
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez trojeczkaGT » 5 sie 2014, o 19:19

ten zawor stabilizacji biegu jalowego to silniczek krokowy


TheMati93r napisał(a):Co to jest TPS???
Tak dzieje się tak na LPG jak i na BP
A ten zawór biegu jałowego gdzie się dokładnie znajduję prosił bym o fotkę



Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Obrazek
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW

Postprzez TheMati93r » 7 sie 2014, o 22:10

Silniczek krokowy wyczyszczony gaz wyregulowany z książką w ręku spalanie wynosi około 13,5 litra gazu czyli wymiana przepustnicy??
Silniczek og LPG też posiadam i on posiada taką śrubkę regulacyjną.
Dalej tak się dzieje i spala dużą ilość gazu :(
TheMati93r
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 13:34
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez pablomed » 9 sie 2014, o 10:45

TheMati93r, absolutnie nie, nic to niema do dużego spalania gazu. Nie napisałeś czy to falowanie się uspokoiło, jeśli nie to w tym silniku zaczyna się od próby resetu ECU i od oceny czy podstawa wtrysku jest szczelna - wszystko o tym jest na forum. Potem najlepiej pojeździć na benzynie - jeśli na niej wszystko w tym spalanie będzie ok to zajmiesz się LPG. Czyli regeneracja reduktora jeśli stary, regulacja, sprawdzenie miksera czy nie za mały ew wymiana na np 38 mm i ponowna regulacja.
Jeśli na benzynie coś będzie nie tak to najpierw trzeba się tym zająć, to temat nie na ten dział wtedy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości