Witam! Mechanik wymienił mi pompę paliwa. Przy niskim poziomie paliwa auto gaśnie przy gwałtownym skręcaniu w prawo. (Układ się zapowietrza?) Jak zgaśnie ciężko go odpalić. Teraz takie pytanie. Czy pompa powinna mieć założoną jakąś uszczelkę? Bo ktoś z tego forum miał podobno taki sam problem i była mowa o uszczelce. Czy to prawda?
Witam
Taki efekt to 95% niski poziom paliwa w zbiorniku lub źle włożona pompa paliwa
w kołnierz w zbiorniku musisz to sprawdzić. Ale jak opisałeś ,że przy skręcie w prawo
to paliwo wędruje na lewą stronę zbiornika pompa jest po prawej i w tym momencie
pompa zostaje bez paliwa i gaśnie.A i może masz złe wskazanie poziomu paliwa ?
Tak że proponował bym to sprawdzić
Pozdrawiam
Jak sobie poradzisz to wyjmij pompę i nie wiem jaki typ pływaka masz jeżeli z regulacją
to podkręć go w górę , jeżeli zwykły to lekko podegnij pręt . Jednak jak odkręcisz
nakrętkę to sprawdź czy pompa była dodrze włożona w kołnierz w zbiorniku.Lub trzymaj większy poziom paliwa w zbiorniku.
Pozdro
nie znam modelu ale tak na samym dole pompy (plastyk czarny jest na obwodzie kanałek na oring tam go wkładasz i pompę wkładasz w obudowę ale trafić musisz oczkiem pompa- obudowa. na górze pompy jest drugi oring .Nakładasz go na przejście plastyt (węższy)
i zakładasz górę obudowy tam się doszczelnia góra. w niektórych modelach jest trzeci oring cienki w smok pompki sam dół i dół obudowy .