Na zimnym silniku problemy z gazem.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Na zimnym silniku problemy z gazem.

Postprzez 99szymon99 » 9 kwi 2015, o 22:36

Witam. Mam taki mały problem mianowicie gdy rano (zimny sinik) odpalam auto normalnie z benzyny pochodzi ok 2minuty ruszam i przełączam na gaz to w ogólne nie chce jechać tak jakby zaciągał samo powietrze, gdy zwolni przełączam znów na benzyne by się rozpędzić i po tym znów na gaz przełączam, i znów ciągnie powietrze aż wkońcu jakoś się odetka i pociągnie gaz, kilka razy szarpnie i później jest ok na gazie. Podobnie jest na ciepłym siniku gdy go odpale i ma ok.80stopni ale stoi minimum 20minut to gdy odpale i przełącze na gaz to nie bardzo da się jechać, szarpie, szarpie aż wkońcu się jakoś przepali i jest ok. Na zimny (z rana) gdy odpale i przełącze na gaz to nie ma opcji żeby chodzłi, od razu zgaśnie. Wie ktoś może co z tym może być? Zrobiłem 26tyś km i nic nigdy przy gazie nie było robie ani sam, ani u mechanika.. Tak się już dziej od ok. 1roku.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Na zimnym silniku problemy z gazem.

 

Postprzez trollu » 9 kwi 2015, o 22:42

99szymon99 napisał(a):Zrobiłem 26tyś km i nic nigdy przy gazie nie było robie ani sam, ani u mechanika

to chyba sam sobie odpowiedziałeś. jedź na wymianę filtrów i regulację
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez 99szymon99 » 9 kwi 2015, o 22:49

Tylko o to chodzi że ja tam chyba nie mam filtru gazu, bo szukałem, szukałem i nie nie znalazłem, chyba że w parowniku jest jakiś filtr. Albo czy można jakoś parownik przeczyścić?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kolopn » 9 kwi 2015, o 23:52

Zawsze musi być filtr gazu, w końcu coś go musi czyścić przed podaniem do silnika. Przy reduktorze powinieneś mieć taką małą puszeczkę. Jeśli nie na parowniku, to gdzieś pod maską, gdzie idzie przewód doprowadzający gaz. Wymiana banalnie prosta. Kupujesz nowy filterek ~ 10zł, zakręcasz zawór na butli, odkręcasz pokrywkę filtru, wymieniasz, skręcasz i otwierasz zawór, po czym zobacz jak chodzi. Jak nie, to jedź go gazownika na regulację, bo aż dziw mnie bierze, że od roku są takie objawy i jeszcze wytrzymujesz :-P
Avatar użytkownika
kolopn
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 mar 2015, o 10:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez trollu » 10 kwi 2015, o 05:24

sa 2 filtry, fazy ciekłej i gazowej, żadnego zaworu się nie zakręca a z filtrami jest taki problem, że jest ich masa rodzajów, mi gość w sklepie wyciągnął pełną skrzynkę różnych filtrów i powiedział "niech pan sobie znajdzie" po czym pojechałem do gazownika i miałem święty spokój.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez 99szymon99 » 10 kwi 2015, o 08:04

miałem cierpliwość do tej zimy bo właśnie się jeszcze gorzej z tym gazem operuje na zimnym i przy przełączeniu na gaz. Więc żadnego zaworu nie trzeba zakręcać przy rozkręcaniu (jak znajde) filtra? A poza filtrem co jest jeszcze dobrze przeczyścić bo mogło sie zapchać czy nie wiem, może cały parownik oczyścić, tylko jak?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość