Witam, chce założyć instalacje do golfa, ale nie znam się na tym kompletnie. Ile kosztuje instalacja itd.? Czekam na podpowiedzi.
Pozdrawiam
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
-

łukasz1983 - Members
- Rocznik: 1993
- Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
- Paliwo: PB+LPG
- Nadwozie: 3-drzwiowe
Mario1987, Ja mam sterownik Bingo M,parownik Tomasetto,butla w miejscu koła zapasowego 34L,i mogę polecić taki zestaw.
Co do ceny to myślę że koło 1300 zł,ale to zależy od regionu i warsztatu.Pojeździj,popytaj się gazowników w okolicy,tylko dobrych.
Co do ceny to myślę że koło 1300 zł,ale to zależy od regionu i warsztatu.Pojeździj,popytaj się gazowników w okolicy,tylko dobrych.
-

łukasz1983 - Members
Weź i znajdź dobrych fachmanów
1300 zł to całkiem dobra cena. Ja mieszkam pod Wawą, pewnie będzie drożej
a nie wiesz ile mógłbym robić km na takiej 34 litrowej butli? Wiem, że ciężko powiedzieć, ale tak mniej więcej ile Ty robisz.
1300 zł to całkiem dobra cena. Ja mieszkam pod Wawą, pewnie będzie drożej
a nie wiesz ile mógłbym robić km na takiej 34 litrowej butli? Wiem, że ciężko powiedzieć, ale tak mniej więcej ile Ty robisz.Mario
- Mario1987
- Czytacz
Mario1987, Butla 34,ale nie napełnisz jej w 100%.
Wchodzi około 80% butli (to jest dla bezpieczeństwa).
Ja na 30 litrach (bo tyle mi wejdzie max) robię 336 km.
A ile ty zrobisz to zależy,jakie będziesz miał spalanie.
Wchodzi około 80% butli (to jest dla bezpieczeństwa).
Ja na 30 litrach (bo tyle mi wejdzie max) robię 336 km.
A ile ty zrobisz to zależy,jakie będziesz miał spalanie.
-

łukasz1983 - Members
Mario1987, Ja też mam dojazdówkę i leży se w bagażniku.
Jak masz lpg to coś za coś,automatycznie masz mniej miejsca w bagażniku,no chyba,że będziesz jeździł bez dojazdówki.
A co do tankowania to przy obecnych cenach to koło 80 zł.
Jak masz lpg to coś za coś,automatycznie masz mniej miejsca w bagażniku,no chyba,że będziesz jeździł bez dojazdówki.
A co do tankowania to przy obecnych cenach to koło 80 zł.
-

łukasz1983 - Members