Witam!
Mam mały problem z moim Golfikiem. Posiadam trójeczkę 1.8 90KM (66kW) GT Special z LPG.
Od pewnego czasu autko sporadycznie nie chce zapalić. Kręci normalnie jak zawsze przy paleniu, ale nie umie tak jakby "zaskoczyć". Jestem informatykiem więc nie mam pojęcia od czego to może być zależne. Gadałem z teściem, który prowadzi sklep z częściami do aut i dobrze zna się na samochodach. Podpowiadał mi, że może to być wina modułu zapłonu lub czegoś tam w stacyjce (co podpowiadał znajomy mechanik).
Dodam też, że czasem wahają się wolne obroty. Ale od tego podobno jest silniczek krokowy.
Dodam jeszcze, że Golfik pali na benzynie i dopiero później wskakuje na gaz.
Dziękuję Wam z góry za jakąkolwiek pomoc,
Pozdrawiam Archie!
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
ściągasz pzewód WN idący z cewki do rozdzielacza wkładasz świece po czym kładziesz ją na blok silnika i ktoś kręci rozrusznikiem,a ty patrzysz,czy jest iskra na świecyrtr.archie napisał(a):jak mam takie rzeczy sprawdzić?
A co do twoich problemów z odpaleniem,to na zimnym silniku ściągnij wtyczke z czujnika temperatury i odpal,jak dobrze odpali,to czujnik do wymiany.
-

łukasz1983 - Members
- Rocznik: 1993
- Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
- Paliwo: PB+LPG
- Nadwozie: 3-drzwiowe
A co do twoich problemów z odpaleniem,to na zimnym silniku ściągnij wtyczke z czujnika temperatury i odpal,jak dobrze odpali,to czujnik do wymiany.
Właśnie to nie odpalanie zdarza się gdy przejadę kawałek, silnik choć trochę się podgrzeje, później postoi trochę, lekko przestygnie i wtedy zdarza mu się nie zapalić. Gdy ruszę go na popych to dalej pali na rys. Ale szkoda rozrządu na takie odpalanie. Sprawdzę te iskrę a następnie poszukam gdzie ten czujnik i też go sprawdzę.
Kurde zapomniałem dodać w pierwszym poście. Wali mi na desce jeszcze przy odpalaniu inspekcja 02, wie ktoś może o co chodzi?
- rtr.archie
- Berbeć