Witam. dla niektórych może wydawać się to śmieszne ale ustawiałem swojego golfa, metodą prób i błędów po wymianie membran w parowniku. Palil mi po wymianie ok 16l/100km. teraz po kolejnym ustawieniu pali 7l/100km. chciałem dojsc do wyniku 9-10l, zeby bylo niewielkie spalanie, oraz moc w miare ok. rozumiem ze srube regulacyjna na wezu troszeczke odkręcić, a zmienic polozenie srub na parowniku? czy odkrecic tylko na parowniku? w jaki sposob najprosciej to zrobic? chciałbym informacje "łopatologiczne", ponieważ o instalacjach gazowych nie mam pojecia. a pseduo gazownikom wole nie dawac samochodu do rąk.
Dziękuję i pozdrawiam.
			
  ja mam 1.4 i nie moge zejść poniżej 12 l 
 powoli pomysły się kończą  

 
 
 a w drugim piszą " pomocy- kaszle ,gaśnie, nie ciagnie, brak mocy, etc etc" 
 - mam takiego jednego w robocie - ciężki typ - 1.8 AAM pali niecałe 8 ( do roboty ma 3 km przez miasto ) i co dzien pyta co moze byc nie tak bo ma problem ruszyć z jedynki  
 .