Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY
Witam. Problem pojawił się w sobote wieczorem. Najpierw auto gasło mi gdy wrzucałem na luz i spadały obroty (to chyba wina przepustnicy ale nie znam sie). Zajechałem na impreze, i nadchodzi czas powrotu do domu, postanowiłem nagrzać w aucie zanim przyjdzie reszta znajomych którzy byli ze mną, odpalam auto, chodziło, lecz nie wiem czy delikatnie nie przerywało, bo wydawało mi się jakby nim delikatnie szarpało, aż nagle zgasło (po 2-3 minutach). Próbuje odpalić a tu nic, zero znaku życia, rozrusznik kręci a silnik zachowywał sie jakby nie dostawał paliwa, nawet nie chwytał. Oczywiście holowanie do domu, na drugi dzień sprawdzam co i jak.. Pod kabel WN wychodzący z cewki podpiąłem świece, przystawiam do bloku silnika, i iskry nie ma. Jakie mogą być tego powody?Jestem zielony jeżeli chodzi o jakąkolwiek naprawe samochodu. Więc prosił bym o szczegółowe wyjaśnienie, oczywiscie jeśli ktoś był by tak miły 

- bastion
- Berbeć
- Rocznik: 1992
- Silnik: 1.8 ABS
- Paliwo: PB+LPG
- Nadwozie: 3-drzwiowe
jedź na szrot na Mokrą, wytargaj cewkę z innego VAGa i spróbuj czy na innej cewce zapali
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
-

trollu - VIP
- Rocznik: 0
- Silnik: byl ADY jest M52TUB28
- Nadwozie: kombi
pablomed napisał(a):może być cewka albo czujnik halla w aparacie zapłonowym, cewkę wykluczysz podmieniając jak koledzy piszą, halla można zmienić samego lub z całym aparatem zapłonowym ze szrotu.
Dodam wam ciekawostkę dowiedziałem się od znajomego który pracuje w sklepie całkiem przez przypadek.
)
Kupując oddzielnie czujnik HALLA w sklepie np. firmy TOPRAN płacisz drożej jak za calutki aparat zapłonowy z czujnikiem halla też firmy TOPRAN nie wiem czemu tak jest xD Ale już w kilku sklepach sprawdzałem i tak jest
Więc nie pytajcie na szrotach tylko o cały aparat z hallem w sklepie płaciłem ok 120 zł a na szrocie krzyczeli od 80/100- asadolewski
- Berbeć