Mam golfa 1.8 GT ABS (B+LPG).od dłuższego czasu coraz ciężej mi palił, aż gdy przyszedł pierwszy mróz nie zapalił wcale.dopiero przy holowaniu innym samochodem.wymieniłem więc przewody,świece(3 elektrodowe NGK),kopułkę i palec.teraz niezależnie od temperatury muszę kilka razy przekręcić zanim zapali
 nie mogę odpalać na LPG.pompka paliwowa sprawna.do tego skaczą mi obroty i jest od jakiś 2 tygodni duże spalanie lpg(12-20l/100km).CO TO MOŻE BYĆ?SONDA?SILNIK KROKOWY?CZY MOŻE COŚ Z WTRYSKIEM?POMYSŁY MI SIĘ KOŃCZA..CZY TO SPALANIE I OBROTY MOGĄ MIEĆ POWIĄZANIE W OGÓLE Z ODPALANIEM SKORO NIE MOŻNA ODPALAĆ NA LPG?POMOCY...
 nie mogę odpalać na LPG.pompka paliwowa sprawna.do tego skaczą mi obroty i jest od jakiś 2 tygodni duże spalanie lpg(12-20l/100km).CO TO MOŻE BYĆ?SONDA?SILNIK KROKOWY?CZY MOŻE COŚ Z WTRYSKIEM?POMYSŁY MI SIĘ KOŃCZA..CZY TO SPALANIE I OBROTY MOGĄ MIEĆ POWIĄZANIE W OGÓLE Z ODPALANIEM SKORO NIE MOŻNA ODPALAĆ NA LPG?POMOCY... 



 już sam nie wiem co robić
już sam nie wiem co robić  
  .męczyłem i męczyłem silnik aż aku padł.dziś to samo.wiec wiedząc o tym, że na mrozie  nie zapali(nie wiedząc czemu-wątpie żeby był to czujnik halla czy sonda lambda bo oby dwie części niewiele mają wspólnego z temperaturą powietrza) włożyłem farelkę pod silnik GT i odczekałem godzinę. od góry silnik przykryłem kocami.po godzinie odpalił, choć ciężko mu było.POMOCY proszę po raz kolejny bo nie mogę tego zdiagnozować.wymieniłem filter powietrza i spalanie wróciło do normy.więc co myślicie drodzy koledzy???
 .męczyłem i męczyłem silnik aż aku padł.dziś to samo.wiec wiedząc o tym, że na mrozie  nie zapali(nie wiedząc czemu-wątpie żeby był to czujnik halla czy sonda lambda bo oby dwie części niewiele mają wspólnego z temperaturą powietrza) włożyłem farelkę pod silnik GT i odczekałem godzinę. od góry silnik przykryłem kocami.po godzinie odpalił, choć ciężko mu było.POMOCY proszę po raz kolejny bo nie mogę tego zdiagnozować.wymieniłem filter powietrza i spalanie wróciło do normy.więc co myślicie drodzy koledzy???  hall?sonda? czy może problemy ze ssaniem automatycznym?bo obroty na zimnym i ciepłym silniku, na lpg i PB od 1000 do 2000 szaleją;((((((((((( już naprawdę nie wiem. na kompie sonda i hall ale nie miałem włączonego silnika.
 hall?sonda? czy może problemy ze ssaniem automatycznym?bo obroty na zimnym i ciepłym silniku, na lpg i PB od 1000 do 2000 szaleją;((((((((((( już naprawdę nie wiem. na kompie sonda i hall ale nie miałem włączonego silnika. 