Falujace obroty przy włączonej klimatyzacji

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falujace obroty przy włączonej klimatyzacji

Postprzez Jacek1916 » 20 lip 2014, o 19:36

Witam wszystkich forumowiczów!

od pewnego czasu zawieszają mi się obroty silnika na biegu jałowym na 2000.myślałem , ze jest to związane z zabrudzonym silniczkiem krokowym i chciałem go w tygodniu przeczyścić ale dzisiaj zauważyłem , że dzieje się tak tylko przy włączonej klimatyzacji.Podczas postoju przy włączonej klimie obroty skaczą z 900 na 1000 i z powrotem na 900.Co to może być i czy ma to związek z większym spalaniem (około 1,5l) jakie ostatnio mam.

Jeżdżę golfem 1.8 75 km lpg 96 r.
Jacek1916
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

Falujace obroty przy włączonej klimatyzacji

 

Postprzez pablomed » 21 lip 2014, o 01:18

czy na obu paliwach jest to samo? Przyczyn ,może być masa, klimy nie wiń bo silnik powinien umieć pokonać opór sprężarki jeśli jest sprawny. Można spróbować resetu ECU, podpiąć auto pod VAG, sonde sprawdzić, poszukać dziury w podstawie wtrysku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Jacek1916 » 21 lip 2014, o 13:34

pablomed napisał(a):czy na obu paliwach jest to samo? Przyczyn ,może być masa, klimy nie wiń bo silnik powinien umieć pokonać opór sprężarki jeśli jest sprawny. Można spróbować resetu ECU, podpiąć auto pod VAG, sonde sprawdzić, poszukać dziury w podstawie wtrysku


tak na obu paliwach jest to samo.
Dzięki za podpowiedzi.
Jacek1916
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 21 lip 2014, o 14:30

Jacek1916, Zrób prosty test.
Odpal auto i fuknij czymś łatwopalnym (plak,dezodorant) w podstawę wtrysku.Jak obroty się ustabilizują to masz winowajce "lewe powietrze" najprawdopodobniej sparciała podstawa wtrysku.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jacek1916 » 22 lip 2014, o 11:00

łukasz1983 napisał(a):Jacek1916, Zrób prosty test.
Odpal auto i fuknij czymś łatwopalnym (plak,dezodorant) w podstawę wtrysku.Jak obroty się ustabilizują to masz winowajce "lewe powietrze" najprawdopodobniej sparciała podstawa wtrysku.


niestety to nie to
Jacek1916
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 22 lip 2014, o 15:09

Jacek1916, Reset ECU robiłeś?Jak nie to zrób.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jacek1916 » 22 lip 2014, o 21:02

łukasz1983 napisał(a):Jacek1916, Reset ECU robiłeś?Jak nie to zrób.


zrobiłem własnie reset ECU i przy okazji zmieniłem filtry powietrza i kabinowy.jak narazie obroty przestały falować:) Dzięki wielkie za pomoc!:) Pozdrawiam
Jacek1916
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 23 lip 2014, o 13:50

Jacek1916, Spoko.Pozdro.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości