Podkreślam to było u mnie, ja mam silnik 1,4 ABD 93 rok, 5 drzwi, 13 koła i troche rdzy na bagażniku
 Aha te myślniki oznaczają, że problem się powtórzył ale z innej przyczyny.
  Aha te myślniki oznaczają, że problem się powtórzył ale z innej przyczyny.
Dużo pali PB : sonda lambda do wymiany i lub czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Dużo pali LPG:
- regulacja u gazownika bo np wymieniłem coś w aucie np, filter powietrza
- wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej
Skaczą obroty:
- wymiana krokowca (mam na 4 piny i mimo to czyszczenie nic mi nie pomogło wtedy)
odradzam zamienniki pochodził u mnie 3 miesiące
- zapłon źle ustawiony
Mrugająca kontrolka od oleju:
Pompa oleju przestała działać i głośno chodził i ogólnie odradzam jazdę bo sie zatrze silnik.
Dokładnie nie wiem w czym był problem natomiast wiem, że mechanicy chcieli mnie skosić od 500zł za to. Znalazłem jednak normalnego mechanika po znajomości i okazało się że jakaś zaślepka od pompy odpadła koszt części 15 zł robocizna 100zł.
Brak mocy:
- wypalony palec i kopułka, przewody wys. napięcia oraz świece
- zapchany katalizator i zepsuta sonda lambda
- o 1 ząbek przestawiony rozrząd (podobno w naszych golfach to częste tzn ABD)
- źle ustawiony zapłon
Często się grzał silnik w lecie:
Tu gdzieś na forum to odkryłem i tam gdzie jest filtr powietrza tzn pod nim jest taka klapka i wkręciłem w plastik wkręta żeby zablokować tą klapkę w pozycji otwartej \. Przestał się grzać i lepiej się zaczął zbierać
 Ciekawe jak w zimie będzie.
 Ciekawe jak w zimie będzie.
Z rury chmura silnik nie jedzie płyn spiepszył:
Planowanie głowicy i wymiana uszczeliki.



 kręci ale nie odpala, pojawia sie ten problem tylko gdy jest zimno bądz wilgoć.
 kręci ale nie odpala, pojawia sie ten problem tylko gdy jest zimno bądz wilgoć.


 uszczelka pod glowica ori, oleju nie bierze
 uszczelka pod glowica ori, oleju nie bierze 
