Długo kręci podczas odpalania. 2.0 115km 2e z lpg.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Długo kręci podczas odpalania. 2.0 115km 2e z lpg.

Postprzez 99szymon99 » 4 kwi 2016, o 22:03

Witam. Jak w temacie trochę irytuje mnie czas uruchomienia silnika. Gdy jest całkowicie zimny (np. gdy rano odpalam, albo stoi ze 3-4godziny) to odpala normalnie ale np gdy jest również zimny ale ruszę tak żeby zgasł to ponowne uruchomienie silnika trwa przez jakieś 10-12 obrotów rozrusznika identyczna sytuacja jest na ciepłym silniku, gdy go zgaszę to uruchomienie jego też trwa przez ok 10-12 obrotów i przy tym trzeba oczywiście dodać gazu bo bez tego ciężko. Poza tym gdy już odpali to trzeba tak 2-3 razy dodać gazu żeby wkręcić go chociaż do 2tyś obr bo jak tego się nie zrobi to od razu zgaśnie. Jeśli to wszystko wykonamy to silnik pracuje równo, ładnie bez nawet na ułamek sekundy spadku obrotów. Moc raczej też ma odpowiednią pod te parametry bo ładnie ciągnie, z danymi w internecie się zgadza więc raczej silniczek zdrowy, bez wycieków, ciśnienie raczej też ok bo mówię gdy się unormuje to jest wszysko ok. Odpalany tylko i wyłącznie z benzyny, na gaz też się od razu nie przełącza (że niby przez to może gasnąć od razu). Aa bym zapomniał, zrobiłem taki mały eksperyment bo u kumpla w Audi a3 było identycznie i robił tak że przez zgaszeniem przełączał go na benzyne, u siebie też tak zrobiłem no i fakt był taki że szybciej odpalił i wystarczyło raz dodać gazu żeby się wkręcił do ok 1.500obr żeby od razu po odpaleniu nie zgasł.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Długo kręci podczas odpalania. 2.0 115km 2e z lpg.

 

Re: Długo kręci podczas odpalania. 2.0 115km 2e z lpg.

Postprzez pablomed » 14 kwi 2016, o 22:53

sprawdź parametry i zasilanie czujnika temperatury płynu ,łatwo konkrety znajdziesz na forum. Jeśli to nic nie wyjaśni to trzeba by sprawdzić czy w układzie wtryskowym utrzymuje się ciśnienie benzyny, może szybko spadać jeśli zawór zwrotny przy pompie w baku albo wtryskiwacze są nieszczelne, wówczas pompa potrzebuje trochę czasu żeby nabić ciśnienia, można wtedy przed odpalaniem przekręcić kluczyk w pozycję kontrolek kilka razy ona wtedy się uruchomi i nabije ciśnienia.. Ale innych przyczyn może być dużo: kiepskie świece lub kable, błąd w ustawieniu zapłonu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości