W zależności od rodzaju silnika oferujemy Państwu następujące produkty:
- STAG L
- STAG W
- STAG 200/300"
Tyle na razie wyczytalem
w najblizszym czasie pewnie przejde sie osobiscie i dokladnie dopytam 
Moderator: Moderator
w najblizszym czasie pewnie przejde sie osobiscie i dokladnie dopytam 
Nie ma problemów z żadnymi wystrzałami, falowaniem obrotów itp historiami jakie można spotkać na tradycyjnym mikserku. I spalanie wbrew pozorom też jest dużo niższe niż przy mikserku, bo samochód dostaje dokładnie tyle gazu w mieszance ile potrzebuje, a nie jest albo przelewany, albo za uboga mieszanka. Odchodzi też cyrk z silniczkiem krokowym na wężu gazu. A osiągi.... 
Paweu_mk3 napisał(a):Nie wyczymie...Opik napisał(a):A osiągi....
Jeszcze mi powiedz że idzie lepiej niż na benzynie..czekam

Kupilem auto w gazie i od kupna staram sie cos zrobic, zeby zaczelo chodzic rowno i idealnie na PB. Chyba ciezko wgl potem ustawic auto, zeby na PB jezdzilo jak wczesniej.
PS. 100km przejeżdżam za 25-26zł
),zmieniłem filtr gazu i ustawiłem komputer pod siebie.Spalanie w cyklu mieszanym mam 9.5 na sto (a noge mam ciężką).Z moich doświadczeń śmiało moge ci polecić to połączenie czyli reduktor Tomasetto i Bingo M,naprawde łatwo samemu ustawić i ślicznie chodzi na benzynie i lpg(oczywiście pod warunkiem,że zostanie to założone tak jak należy).Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości