ad. tych pierwszych: jezeli duzo jezdzisz i stac cie na wydanie 2600 na sekwe to prosze bardzo ale ja bym wolal zalozyc taka za 1200 (a reszte zostawic na przyszloroczne wakacje) zeby miec mozliwosc odpalania albo na gazie albo na benzynie albo na benzynie z przelaczeniem auto na gaz, sekwa zawsze ale to zawsze potrzebuje benzyny na rozruch jak ci jej braknie to kicha nie odpalisz samochodu bo nie masz przelacznika manualego
ad. tych drugich: tez maja racje, jezeli chodzi o moc fakt faktem auto muli i to strasznie i zeby jechalo to trzeba je wysoko krecic, wymiana swiec przewodow filterka gazu kopulki palca raz na rok, przy kazdej wymianie filtra powietrza konieczne jest ustawienie dawki, uklad wydechowy krotko zyje i czesciej sie wymienia tlumik koncowy niz w przypadku jazdy na PB
ad. tych trzecich: diesel dobra alternatywa malo pali i dynamiczny ale jak juz cos sie popsuje to ....................... moze kosztowac duzo piniondzorkow
ja mam 1,8 ABS 90KM i LPG auto jezdzi przy spokojnej jezdzie pali jakies 8,5/100, cala butla starcza na ok 270km czyli przy tej pojemnosci za 55zl robie wlasnie okolo takiego przebiegu, trzeba pilnowac wlasnie swiec przewodow oraz co wazniejsze zeby uklad chlodzenia byl sprawny bo jak cos jest nie tak z ukladem to mozesz miec problemy gdyz parownik niebedzie schladzany. to juz moje drugie auto z LPG zwarzywszy na fakt e duzo jezdze (odkad go kupilem czyli od pazdziernika 2008 zrobilem juz 32tys km) to sie naprawde oplaca. szukalem w TDI ale jak sie nasluchalem ile przykladowo kosztuja czesci i robocizna to mi sie odwidzialo
 hehe w benzyniaku wiekszosc mozesz sam sobie naprawic i to jest wlasnie dobre
 hehe w benzyniaku wiekszosc mozesz sam sobie naprawic i to jest wlasnie dobre  
ale to tylko moje zdaie moja wypowiedz wiec prosze posiadaczy TDI i TD i D o nie unoszenie sie
 <piwo>
 <piwo>


 na pewno robota TDIka bedzie drozsza ale jezdze nim rok i do silnika reki nie dorzucilem nic nie zrobilem takze mysle ze to solidne silniki jak sie o nie dba i duzo ludzi tak mowi a cieknaca pompa moze sie wszedzie zdarzyc to wliczone w ryzyko nic nie zrobisz. ja nikogo nie bede przekonywal kazdego osobista sprawa ale powiem tyle ze jak ktos usiadzie w dieselka to juz go nie wymieni teraz planuje sprzedac 3 i kupic mk4 i to na pewno bedzie TDIk tylko ze troche mocniejszy
 na pewno robota TDIka bedzie drozsza ale jezdze nim rok i do silnika reki nie dorzucilem nic nie zrobilem takze mysle ze to solidne silniki jak sie o nie dba i duzo ludzi tak mowi a cieknaca pompa moze sie wszedzie zdarzyc to wliczone w ryzyko nic nie zrobisz. ja nikogo nie bede przekonywal kazdego osobista sprawa ale powiem tyle ze jak ktos usiadzie w dieselka to juz go nie wymieni teraz planuje sprzedac 3 i kupic mk4 i to na pewno bedzie TDIk tylko ze troche mocniejszy

 a będzie jako 2 samochód
 a będzie jako 2 samochód
 a druga sprawa ze rope sie kiedys skonczy i tesh bede musial zajechac na stacje a roznica miedzy moim spalaniem tzn kosztem ze stacji za 100km zaplace jakies nie cale 20zl a u ciebie pewnie wyjdzie ze 1zl mniej wiec gdzie jest sens zakladania gazu
 a druga sprawa ze rope sie kiedys skonczy i tesh bede musial zajechac na stacje a roznica miedzy moim spalaniem tzn kosztem ze stacji za 100km zaplace jakies nie cale 20zl a u ciebie pewnie wyjdzie ze 1zl mniej wiec gdzie jest sens zakladania gazu
 ale wiem ze koszta eksploatacji samochodu gazowego wszystko podliczajac wychodza tak samo jakbys jezdzil dieslem dlatego sie wypowiedzialem. a gaz to jest do zapalniczek i do tego kitowych jak ktos wyzej napisal bo i tak prawdziwe sa na benzyne
 ale wiem ze koszta eksploatacji samochodu gazowego wszystko podliczajac wychodza tak samo jakbys jezdzil dieslem dlatego sie wypowiedzialem. a gaz to jest do zapalniczek i do tego kitowych jak ktos wyzej napisal bo i tak prawdziwe sa na benzyne 