Bieg jałowy.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Bieg jałowy.

Postprzez dawid18941 » 6 mar 2016, o 19:40

Witam, falują obroty na biegu jałowy. Żeby odpalić muszę dodać gazu. Nie raz ponad 2 tysiące ma obrotów ale przeważnie koło 1,5 tys i falują Podłączany był pod vag i błędów nie pokazuje. Nie raz zapali dobrze, czyli bez gazu i obroty oryginalne 640. Tylko mało kiedy to się zdarza. Nie mam pojęcia co to może być. Proszę o pomoc, wskazówki ITD :)
dawid18941
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 20:12
Lokalizacja: Warmia mazury
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Bieg jałowy.

 

Re: Bieg jałowy.

Postprzez mattfix » 6 mar 2016, o 21:37

85% uszkodzony silniczek krokowy. Zanim wymienisz (koszt dość wysoki) sprawdź go. Spróbuj odłączyć kostkę od niego w momencie kiedy uda Ci sie go odpalić bez dodawania gazu. Prawdopodobnie zacina sie i przez to obroty falują. Jak uda Ci sie go odłączyć w tym odpowiednim momencie spróbuj pojeździć chwile jeżeli będzie ok to przyczyna poznana ;) następnie wymontuj go, wyczyść a następnie nasmaruj. Czynność ta pomoże na chwile, jeśli nie to czeka Cie kupno nowego silniczka . Chociaż jest też i i inny na to sposób troszke nietypowy, lecz to już troszkę bardziej skomplikowany .
mattfix
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 mar 2016, o 21:02
Rocznik: 1995
Silnik: 1600ccm ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Bieg jałowy.

Postprzez dawid18941 » 6 mar 2016, o 22:41

Poszedłem dziś do auta opaliłem wysokie strasznie obroty miał. Jeździłem tak odpalałem gasiłem i aż za około 10 razem zaczął dobrze chodzić.
dawid18941
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 20:12
Lokalizacja: Warmia mazury
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Bieg jałowy.

Postprzez dawid18941 » 6 mar 2016, o 22:46

mattfix napisał(a):85% uszkodzony silniczek krokowy. Zanim wymienisz (koszt dość wysoki) sprawdź go. Spróbuj odłączyć kostkę od niego w momencie kiedy uda Ci sie go odpalić bez dodawania gazu. Prawdopodobnie zacina sie i przez to obroty falują. Jak uda Ci sie go odłączyć w tym odpowiednim momencie spróbuj pojeździć chwile jeżeli będzie ok to przyczyna poznana ;) następnie wymontuj go, wyczyść a następnie nasmaruj. Czynność ta pomoże na chwile, jeśli nie to czeka Cie kupno nowego silniczka . Chociaż jest też i i inny na to sposób troszke nietypowy, lecz to już troszkę bardziej skomplikowany .


Jak dobrze odpali mam wyciągnąć kostkę z przepustnicy tak? bez podłączonej kostki pojeździć?
dawid18941
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 20:12
Lokalizacja: Warmia mazury
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Bieg jałowy.

Postprzez mattfix » 7 mar 2016, o 14:37

odpiąć kostkę od silniczka krokowego. Obroty powinny przestać falować . Spróbuj wtedy pojeździć chwile, jak wszystko bedzie ok to wyczyść go i nasmaruj.
mattfix
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 mar 2016, o 21:02
Rocznik: 1995
Silnik: 1600ccm ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości