Moderator: Moderator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
!.6 ABU + LPG po remoncie bierze płyn
Witam wszystkich, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny problemu, no więc, golf kopcił na niebiesko, więc postanowiłem przeprowadzić mu mały remont silnika wymieniłem pierścienie, panewki, głowica została splanowana wymienione uszczelniacze i prowadnice, dotarte gniazda i zawory, rozrząd i kilka mniej istotnych rzeczy. Jestem domorosłym mechanikiem więc remont przeprowadziłem sam (głowice robił mi znajomy fachowiec). Wszystko było lala aż do teraz czyli około 1000km od remontu. golf kopci na biało początkowo myślałem że wypala resztę wody która została w wydechu z przed remontu, (ale ile można) do tego zaczęło coraz bardziej ubywać płynu chłodzącego. Żadnych zewnętrznych wycieków nie widać. Mam kilka podejrzeń co do przyczyny. 1. pęknięta głowica 2. krzywy lub pęknięty blok 3. z racji posiadania instalacji LPG może pęknięty parownik i płyn przedostaje się do gazu? co do tego ostatniego nie jestem pewny bo na instalacjach gazowych za bardzo się nie znam
- Seba1992
- Berbeć
pkt 3 nie wiem ale dość prawdopodobne
pkt 1 i 2 - jak rozebrałeś silnik nic się nie rzucało w oczy? kolega po planowaniu nic nie mówił że głowica wyprężona czy coś? jaka uszczelka pod głowicą? śruby głowicy? dokręciłeś odpowiednim momentem?
pkt 1 i 2 - jak rozebrałeś silnik nic się nie rzucało w oczy? kolega po planowaniu nic nie mówił że głowica wyprężona czy coś? jaka uszczelka pod głowicą? śruby głowicy? dokręciłeś odpowiednim momentem?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
-

trollu - VIP
- Rocznik: 0
- Silnik: byl ADY jest M52TUB28
- Paliwo: PB+LPG
- Nadwozie: kombi
wszystko wychodzina na blok krzywy lub peknieta glowica lub lipna uszczelka z jakiej firmy kupiles uszczelke
golf3 to moje życie http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfina-vt44533.htm
- krzysiek1992
- Badacz tematu
tez robiłem remont, na początku brał olej, a teraz ani grama...