00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermitten
561 i 537 wychodziły już dawno, lecz ostatnio pojawił się 525.
Od kiedy go kupiłem wymieniłem już świece, przewody, cewka, cały aparat zapłonowy ( ustawiony zapłon), filtry, przepustnice dwa razy ( oczywiście z adaptacją) wymiana filtrów gazu wraz zregulacją i wymiana sondy na inną używaną. Wszystko robiłem w okresie od maja do wrzesnia. Wtedy już się poddałem i tak jeżdziłem, lecz teraz w zimie silnik nagrzewa się coraz dłużej i niestety robi się to coraz bardziej uporczywe. Z góry dzięki na odpowiedzi!
PS: Niekiedy na ciepłym przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i trzymaniu hamulca na postoju zaczynają falowac obroty, po zdjeciu nogi z hamulca po chwili wraca do normy, za duże obciążenie z serwa?


Ja mialem niedawno identyczny przypadek... brał mi benzyny w cholerę... A jak na benzynie wciskałem pedał gazu to szarpał... poczytałem posprawdzałem.... Ujebany przewód paliwowy przy wtrysku... i benzyka się lała z niego... z benzyną posprawdzaj czy nie gubi paliwa a z LPG to proponuję regulacje 