Tylne głośniki

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Tylne głośniki

Postprzez bartekwisnia88 » 7 sty 2017, o 12:30

Mam taki problem podłączyłem radio Pioneer MVH-180UB przednie głośniki na desce i w drzwiach działają ale już tylne w drzwiach nie. Jakieś sugestie rozwiązania? Jestem trochę zielony w tych sprawach ale chciałbym się pomęczyć i spróbować zrobić to sam. Proszę o wyczerpujące odpowiedzi :padam:
bartekwisnia88
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 paź 2016, o 17:02
Rocznik: 1995
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Tylne głośniki

 

Re: Tylne głośniki

Postprzez szymekk » 7 sty 2017, o 17:31

Wcześniej grało? Nie ma tu nic trudnego. Zobacz pierwsze czy jest 8 kabli w brązowej kostce radia. Jeżeli jest to sprawdź przelotki w tylnych drzwiach idąc dalej sprawdź czy głośniki są wgl podłączone. Pamiętaj że nie w każdym Golfie były głośniki z tyłu więc może ich nie być. W biedniejszych wersjach np. CL nie było ale dołożyć je tam to nic trudnego, wręcz sama przyjemność bo trzeba tylko kable dociągnąć. A może masz fader w radiu ustawiony na Front?
szymekk
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 18 kwi 2016, o 21:31
Rocznik: 1995
Silnik: AEA 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Tylne głośniki

Postprzez Thorsten » 7 sty 2017, o 17:44