Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
Tylne głośniki
Mam taki problem podłączyłem radio Pioneer MVH-180UB przednie głośniki na desce i w drzwiach działają ale już tylne w drzwiach nie. Jakieś sugestie rozwiązania? Jestem trochę zielony w tych sprawach ale chciałbym się pomęczyć i spróbować zrobić to sam. Proszę o wyczerpujące odpowiedzi 

- bartekwisnia88
- Berbeć
- Rocznik: 1995
- Silnik: 1.6 AEE
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 5-drzwiowe
Re: Tylne głośniki
Wcześniej grało? Nie ma tu nic trudnego. Zobacz pierwsze czy jest 8 kabli w brązowej kostce radia. Jeżeli jest to sprawdź przelotki w tylnych drzwiach idąc dalej sprawdź czy głośniki są wgl podłączone. Pamiętaj że nie w każdym Golfie były głośniki z tyłu więc może ich nie być. W biedniejszych wersjach np. CL nie było ale dołożyć je tam to nic trudnego, wręcz sama przyjemność bo trzeba tylko kable dociągnąć. A może masz fader w radiu ustawiony na Front?
- szymekk
- Badacz tematu
- Silnik: AEA 1.6
- Nadwozie: 3-drzwiowe
Jak przedmówca mówił. Zacznij od prostych spraw- otwórz tylne drzwi i zobacz czy masz gumową harmonijkę łączącą nadwozie z drzwiami jeśli nie masz to szukaj głośników i odpuść sobie czytanie tego postu dalej
a jeśli masz tą przelotkę zwaną harmonijką to zdejmij maskownice głośników. Wzrokowo ocenisz czy głośniki są. Potem za pomocą śrubokrętu + odkręcasz 4 śruby trzymające głośnik w boczku i sprawdź czy jest podłączony. Gdy będziesz wkładał go spowrotem to zwróć uwagę bo na koszyku głośnika masz małe wcięcie na wystający bolec w boczku więc jedno musi w drugie trafić. Jak masz głośnik i podłączenie to jak kolega mówi sprawdź czy radio ma wyjście na tyle głośniki.
Jak spojrzysz na kostki interesuje Cię kostka z 2 lub 4 parami przewodów. Na pewno będą pary białe i szare bo one odpowiadają za przednie głośniki a te mk3 nawet w ubogiej wersji posiadały. Patrzysz czy masz pary przewodów zielone i fioletowe bo te należą do tylnych głośników.