Witam wszystkich.
wszyscy w kolo zwa mnie bartas i od paru miesiecy zmienilem Golfa 2 1.8 RP na juz dawno porzadanego Golfa 3 2.0 16V ABF
pozdrawiam
Moderator: Moderator
Witam wszystkich
Witam. Jestem, tu nowy
mam Golfika 3 TDI juz od pół roku i jestem bardzo z niego zadowolony
Niedługo wrzuce fotki 
mam Golfika 3 TDI juz od pół roku i jestem bardzo z niego zadowolony
Niedługo wrzuce fotki 
- Sokół
- Berbeć
czesc szesc siema :D
Witam
mam na imie Marcin (to tak tytulem wstepu i grzecznosci
) zalogowalem sie na tym forum z tego chyba samego powodu co reszta uzytkownikow
) ale pokolei . narazie nie mam jeszcze swoich 4 kolek ale zawziecie zbieram kase
chcialbym sobie kupic golfika z silnikiem diesel'a gdyz jestem studentem i furka ma byc na poczatku oszczedna bym jakos wyrobil na wahe do szkoly i pracy oraz jakies dluzsze wojaze
a i cos jeszcze o mnie. mam 20 lat . studiuje mechanike i budowe maszyn. 1 roczek
oraz pracuje pod piasecznem w fabryce produkujacej gry/filmy/programy na plytach CD/DVD
pozdrawiam 
mam na imie Marcin (to tak tytulem wstepu i grzecznosci
) zalogowalem sie na tym forum z tego chyba samego powodu co reszta uzytkownikow
) ale pokolei . narazie nie mam jeszcze swoich 4 kolek ale zawziecie zbieram kase
chcialbym sobie kupic golfika z silnikiem diesel'a gdyz jestem studentem i furka ma byc na poczatku oszczedna bym jakos wyrobil na wahe do szkoly i pracy oraz jakies dluzsze wojaze
a i cos jeszcze o mnie. mam 20 lat . studiuje mechanike i budowe maszyn. 1 roczek
oraz pracuje pod piasecznem w fabryce produkujacej gry/filmy/programy na plytach CD/DVD
pozdrawiam 
Zbieram na samochod (chyba wiecie jaki
)
POSTEP: 70%
)
POSTEP: 70%
- Bocian-t5
- Czytacz
Witam wszystkich Golfiarzy
Witka jestem tu nowy, niedawno kupilem sobie pieknego Golfika 3 GTi 2.0 16V (sliczny) jak tylko go zrobie do końca wrzucę fotki Pozdrawiam
- Tanis1981
- Berbeć
Slawo wita!!