Poprawa jakości audio w samochodzie

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Poprawa jakości audio w samochodzie

Postprzez Slighty » 9 lis 2014, o 15:02

Cześć,

Jako, że już mnie szlag trafia z moim audio w Golfie to chciałem coś powoli zacząć myśleć nad wymianą. Mam stare radio VW oczywiście na kasety. Do tego używam transmitera FM, który pewnie dodatkowo psuje jakość audio, jednakże same głośniki są i tak beznadziejne. Panowie, co zrobić żeby poprawić jakość audio na chociażby taką jak montują w Touranach I generacji? Sama zmiana radia nic przecież nie da, do tego nie mam oczywiście głośników z tyłu. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach bo nigdy tego nie robiłem, czy pociągnięcie kabla jest jakieś trudne do zrobienia dla laika? Od czego waszym zdaniem zacząć? Od zmiany radia czy od zmiany głośników w drzwiach przykładowo? Mam wolne głośniki w garażu od innego auta, jednakże są prawdopodobnie większe (mam od Tiguana i prawdopodobnie od A4 B7)
Slighty
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 gru 2013, o 11:04
Lokalizacja:

Poprawa jakości audio w samochodzie

 

Postprzez slavwek.ie » 10 lis 2014, o 08:37

Określ budżet jaki masz na poprawę grania, bez tego nie ruszymy.
Głośniki jakieś tam od Tiguana zostaw w spokoju, bo nic dobrego z tego nie wykrzesasz.
W zależności od grubości portfela zaczynasz od zakupu radia, głośników i przygotowania drzwi - to podstawa jakiejkolwiek poprawy grania.
Sporo powinno wyjaśnić ci to (poczytaj, nie tylko oglądaj obrazki):

http://www.golf3.pl/topics28/fotoporada ... t48560.htm
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez gawior » 22 lis 2014, o 16:29

"...czy pociągnięcie kabla jest jakieś trudne do zrobienia dla laika?"
Wybacz, ale uśmiałem się cholernie po przeczytaniu tego fragmentu :)