Parametry głośników

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Parametry głośników

Postprzez figat » 31 sty 2012, o 21:36

Siema forumowiczom,
Na wstępie piszę, że pytania zadam takie, a nie inne bo jestem kompletnie zielony w tych elektronicznych klimatach dlatego może to być zabawne :)
A teraz na temat:
Chcę kupić głośniki w przednie drzwi (tak, wiem - znowu ten temat xD) ale pomimo że przejrzałem sporą część działu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Czy mógłby ktoś łaskawy łopatologicznie wytłumaczyć czy lepsze są głośniki dwu- czy trzydrożne (i co to w ogóle oznacza), czy np. do któregoś typu daje sie syki a do drugiego nie, czy to nie ma nic do rzeczy; następnie - co to znaczy że głośniki są współosiowe i czy to dobra cecha czy nie? Bardzo bym prosił, żeby mi ktoś nakreślił czego mam szukać, żeby było dobrze, a może ktoś może polecić coś ok. 150 zł (preferowany Hertz). Pomóżcie :)
Avatar użytkownika
figat
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 cze 2011, o 22:53
Lokalizacja: Płońsk

Parametry głośników

 

Postprzez Basior1997 » 1 lut 2012, o 00:41

figat napisał(a):wytłumaczyć czy lepsze są głośniki dwu- czy trzydrożne (i co to w ogóle oznacza
wiadomo ze 3way lepszy ale.....
figat napisał(a):co to znaczy że głośniki są współosiowe i czy to dobra cecha czy nie?
to znaczy ze woferek z kopółka(inaczej "syk")jest wmontowana w jeden głosnik
ale polecam poczytac sobie faq bartka nazara.tam sporo sie dowiesz co jest co.
figat napisał(a):prosił, żeby mi ktoś nakreślił czego mam szukać, żeby było dobrze, a może ktoś może polecić coś ok. 150 zł (preferowany Hertz)
jeśli o głosniki.to zakup jakieś urzywki od zaufanej osoby.np systemik separowany którym bedziesz mogł juz całkiem fajnie sie pobawić.

ale.... no i tu jest pies pogrzebany. jak wiadomo 3way jest lepszy ale pod warunkiem ze jest to 3way separowany.w innym układzie nie wiedze sęsu zakupu współosiowego psełdo 3way :-)