Golfina Europe zestaw grający :)

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Golfina Europe zestaw grający :)

Postprzez babel_ag » 17 maja 2012, o 21:12

Witam!

Jako że mam golfika 3 to wypadałoby w nim zamieścić odpowiednie nagłośnienie, radio mam dobre, jednakże nie mam pojęcia co wsadzić, głośników mam 6 w podszybiu 2 i 4 w drzwiach nie chce wsadzać jakiegoś gówna co będzie charczeć, mianowicie co bym chciał to porządne głośniczki (najlepiej zestawy) + porządną tubę + wzmaka , prosiłbym was o pomoc bo ja jestem zielony w tych sprawach a muzyczki głośniej lubię posłuchać i lubię jak ładnie brzmi. Wiem że wiele osób tutaj zna się na nagłośnieniu i mogłoby mi pomóc ewentualnie jakąś rozpiskę co gdzie wsadzić i ja bym to z biegiem czasu oczywiście montował :) Wiadomo o co chodzi pieniążki same się nie rodzą :)

Z góry dzięki i pozdrawiam
babel_ag
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:15
Lokalizacja: Trójmiasto

Golfina Europe zestaw grający :)

 

Postprzez slavwek.ie » 18 maja 2012, o 14:43

babel_ag napisał(a):co bym chciał to porządne głośniczki (najlepiej zestawy) + porządną tubę + wzmaka
Ile masz na to pieniędzy, bo to podstawowe pytanie i jakiej słuchasz muzyki? Radio już jest (jakie), czy też będzie poszukiwane?
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez babel_ag » 21 maja 2012, o 01:32

NO nie wiem trochę mogę na to przeznaczyć tak żeby zestaw w drzwi przednie np. kosztował około 250-300 zł radio to Pioneer DEH-140UB, muzyka przeważnie szybka typu drum&bass, trance ale przeważnie DnB :D nie mówie czasami także hip-hopu sobie też posłucham :)

Pozdrawiam
babel_ag
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:15
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez rafal9119 » 21 maja 2012, o 07:20