Witam jestem tu nowy i jeszcze nie wiem czy w dobrym dziale pisze więc jeśli nie z góry przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie .
Mam takie pytanie gdyż w tym temacie jestem zupełnie zielony . kupiłem Golfa III z 91 roku i chciałbym zamontować głośniki z tyłu na półce , ale musze poprowadzić kabel do nich i stąd moje pytanie gdzie mam się podłączyć z tym kablem i w ogóle jak to powinienem zrobić bo nie wiem . co kupić . jakie radio .
pozdrawiam
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
keny09, zacznij od obowiązkowej lektury:
http://www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCa ... 01beta.pdf
a jak dokładnie się zapoznasz z treścią, to sam stwierdzisz, że zadane przez ciebie pytanie było niepotrzebne.
http://www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCa ... 01beta.pdf
a jak dokładnie się zapoznasz z treścią, to sam stwierdzisz, że zadane przez ciebie pytanie było niepotrzebne.
Voice Kraft - postaw na jakość!
Volkswagen Klub Polska #157
.
Volkswagen Klub Polska #157
.
-

slavwek.ie - Moderator Globalny
Pamiętaj, że każde radio ma mniej więcej ~4x20W ( 18-22W )
4x50W to jest moc maksymalna, która ma się nijak do tego co słyszysz.
Nie chce mi się już pisać o głośnikach w półce i przeczytaj to co podał ci slavwek.ie ( przeczytaj całe ).
Głośniki moca musisz mieć jak najbardziej zbliżone do mocy radia ( 30-35W na głośnik ), żeby nie było przesterowań sygnału.
Kable poprowadzisz np. prawą stroną, prawym rogiem ( pod plastikami ). Dalej za półką pasażera ( przy nogach ), lub schowkiem ( w zależności jak masz ). Po odkręceniu powinieneś wprowadzić kable do miejsca montażowego na radio.
4x50W to jest moc maksymalna, która ma się nijak do tego co słyszysz.
Nie chce mi się już pisać o głośnikach w półce i przeczytaj to co podał ci slavwek.ie ( przeczytaj całe ).
Głośniki moca musisz mieć jak najbardziej zbliżone do mocy radia ( 30-35W na głośnik ), żeby nie było przesterowań sygnału.