Głośniki

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Głośniki

Postprzez keny09 » 28 sie 2012, o 22:44

Witam jestem tu nowy i jeszcze nie wiem czy w dobrym dziale pisze więc jeśli nie z góry przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie .
Mam takie pytanie gdyż w tym temacie jestem zupełnie zielony . kupiłem Golfa III z 91 roku i chciałbym zamontować głośniki z tyłu na półce , ale musze poprowadzić kabel do nich i stąd moje pytanie gdzie mam się podłączyć z tym kablem i w ogóle jak to powinienem zrobić bo nie wiem . co kupić . jakie radio .
pozdrawiam
keny09
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 22:40
Lokalizacja: Kraków

Głośniki

 

Postprzez slavwek.ie » 29 sie 2012, o 14:16

keny09, zacznij od obowiązkowej lektury:
http://www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCa ... 01beta.pdf
a jak dokładnie się zapoznasz z treścią, to sam stwierdzisz, że zadane przez ciebie pytanie było niepotrzebne.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez gawior » 29 sie 2012, o 14:52

Pamiętaj, że każde radio ma mniej więcej ~4x20W ( 18-22W )
4x50W to jest moc maksymalna, która ma się nijak do tego co słyszysz.

Nie chce mi się już pisać o głośnikach w półce i przeczytaj to co podał ci slavwek.ie ( przeczytaj całe ).
Głośniki moca musisz mieć jak najbardziej zbliżone do mocy radia ( 30-35W na głośnik ), żeby nie było przesterowań sygnału.
Kable poprowadzisz np. prawą stroną, prawym rogiem ( pod plastikami ). Dalej za półką pasażera ( przy nogach ), lub schowkiem ( w zależności jak masz ). Po odkręceniu powinieneś wprowadzić kable do miejsca montażowego na radio.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa


- - -