Głośniki na przód + radio

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Głośniki na przód + radio

Postprzez Kamil1124 » 30 wrz 2015, o 17:14

Cześć wszystkim.

Z racji iż odziedziczyłem golfa 3 mam do was parę pytań. Wiem że takich tematów przewinęło się multum, ale mimo to wolałem założyć ten temat aby się upewnić. Obecnie mam jakieś radio no name i ori głośniki, gra to fatalnie, wszystko trzęsie, 0 jakiegokolwiek basu i czystości dźwięku. Zamierzam wymienić tylko głośniki z przodu, z tego co czytałem najlepszy wybór to powerbass/hertz ? Radio planuje wziąć jakiegoś pioneera do 300 zł (w tej cenie i tak chyba lepszego nie znajdę). Od razu zaznaczam że jestem laikiem w tych sprawach, interesuje mnie jeszcze wygłuszenie przodu i zamontowanie dysttansów mdf? Orientujecie się może jaki byłby tego koszt ? Plus oczywiście montaż głośników. Wątpię żebym umiał sam to zrobić także pewnie dałbym auto do jakiegoś eksperta :D 1.9 tdi 90km do najcichszych silników na pewno nie należy, czy po zrobieniu tego wszystkiego grało by to jakoś przyzwoicie? Innymi słowy czy jest to warte świeczki? Z góry dzięki za odp.


Aha i jeszcze jedno, wiecie jaka żarówka podświetla pokrętła klimatyzacji?
Kamil1124
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 wrz 2015, o 16:56
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Głośniki na przód + radio

 

Re: Głośniki na przód + radio

Postprzez bogib184 » 1 paź 2015, o 07:17