Głośniki do 3-drzwiowego Golfa z '97

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Głośniki do 3-drzwiowego Golfa z '97

Postprzez PrzemkoXVI » 15 kwi 2012, o 18:45

Witam wszystkich po dłuższej przerwie.
Poszukuję dobrych głośników do 3-drzwiowego Jokera z 1997 roku. Wiem, że podobnych tematów jest sporo na naszym forum, jednak przeglądając je nie uzyskałem zadowalającej mnie odpowiedzi. Moje radyjko to SONY CDX-GT444U. Na chwilę obecną gra jedynie pod głośniki z podszybia. Jestem zupełnie zielony w temacie Car Audio. Najchętniej kupiłbym głośniki firmy HERTZ, jednak nie mam pojęcia jaki powinienem wybrać rozmiar. Chciałbym, aby w zestawie było już wszystko tj. głośniki, tweetery i okablowania. Cenowo tak do 200-250 PLN. Proszę o jakieś linki do aukcji.


POZDRAWIAM CIEPŁO!
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Głośniki do 3-drzwiowego Golfa z '97

 

Postprzez slavwek.ie » 15 kwi 2012, o 21:00

PrzemkoXVI napisał(a):Wiem, że podobnych tematów jest sporo na naszym forum, jednak przeglądając je nie uzyskałem zadowalającej mnie odpowiedzi
PrzemkoXVI napisał(a):nie mam pojęcia jaki powinienem wybrać rozmiar

PrzemkoXVI napisał(a):Chciałbym, aby w zestawie było już wszystko tj. głośniki, tweetery i okablowania. Cenowo tak do 200-250 PLN.

Takich tematów jest tu najwięcej
Wystarczyło uważnie przeczytać którykolwiek a zorientował byś się, że wszędzie jest mowa o głośnikach 165mm.
Wpisując w wyszukiwarkę allegro rozmiar, markę i wartość jaką masz do dyspozycji, wyskoczy ci tylko jedna opcja: DSK 165
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez gawior » 16 kwi 2012, o 12:35

slavwek.ie, z Hertz-a i z tego przedziału cenowego rację masz, że wyskoczy DSK 165, ale to nie jest dobry zestaw.