Brak zasilania w kostce.

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Brak zasilania w kostce.

Postprzez Jake88 » 25 sty 2012, o 15:24

Panowie dziwna sprawa :-/ .

Zmieniłem sobie radyjko i gdy chciałem je podłączyć, to na 3sek wlącza się podświetlenie+ zegar i gaśnie. Stare radio nie chce się już w ogóle włączyć. Sprawdzałem miernikiem i jest tylko te podtrzymanie, czyli stałe 12V(chyba, że się myle). Bezpiecznik od radia jest dobry, bo zaminiałem z innym i jest to samo. Może trzeba jakieś inne jeszcze sprawdzić?

Dodam, że ojciec podłączył je jakoś, ale gdy je wyłącze, to cały czas dochodzi szum z głośników i nie wyłącza się podświetlenie radia. W taki sposób, to rozładuje mi aku przecież. Chyba podłączył się do tego stałego 12v.
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o elektryke, ale może to jakiś drobiazg i poradzę sobie sam.

Co to mogło się stać???
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Brak zasilania w kostce.

 

Postprzez marcinkoz2910 » 25 sty 2012, o 23:50

poczytaj i zrób tak jak napisano --> http://www.golf3.pl/topics28/podlaczeni ... t12403.htm

jak nie uruchomisz go to będziemy myśleć dalej
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Jake88 » 31 sty 2012, o 11:07