Bardzo dużo pomocy. Radio , głosniki.

Wszystkie informacje o nawigacjach satelitarnych i instalacjach car audio.

Moderator: Moderator

Bardzo dużo pomocy. Radio , głosniki.

Postprzez FilipZST » 12 lis 2014, o 15:12

Witam, na samym wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem zupełnie nieogarnięty w sprawach elektroniki radia i ogólnie motoryzacji. A więc mam w swoim samochodzie jeszcze orginalne radio VW Golf 3. Chciałbym je wymienić niestety mój budżet nie jest za duży, liczyłem tak około 100 zł. Znalazłem używane radio : H&B ca2000i lub Pioneer DEH-2800MP lub JVC kd -0343 i tak zaczynają się moje pytania i prośby :
1. Jak wyjąć orginalne radio (pytam się gdyż słyszałem że orginalne radio inaczej się wyciaga niż innej firmy, i jak mówiłem jestem kompletnie zielony :P )
2. Które radio z wyżej wymienionych jest najlepsze waszym zdaniem i dlaczego, może macie inne propozycje na radio?
3. Jak wymienia się głośniki, co mi do tego potrzebne (chodzi mi o głosniki w przednich dzwiach oraz z tyłu)
4. Nie działają mi głosniki żadne oprócz dwóch na panelu, wiecie może dlaczego? Jak sprawdzić gdzie znajduje się usterka?

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o szybką odpowiedz
FilipZST
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 lis 2014, o 14:59
Lokalizacja: Podlasie

Bardzo dużo pomocy. Radio , głosniki.

 

Postprzez bogib184 » 12 lis 2014, o 16:20

Dam Ci szybką radę - podjedź tam, gdzie robią takie sprawy, bo po takich pytaniach, to kiepsko to widzę... Wiesz jak zdjąć maskownice, są tam w ogóle jakieś głośniki ? Jak są oryginalne, to będzie kostka, trzeba odciąć, zalutować do nowych wooferków, raczej to Ciebie przerośnie...
Pomogę w montażu i wyborze sprzętu Car Audio :)
Clarion DRX-788 RUSB>Helix Esprit H400>Phase CFS 165>Helix B2 Precision>Phase CFS Tweeter>Helix H1000 Esprit>u-Dimension RM 210SL
bogib184
Gaduła
 
Posty: 652
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 13:13
Lokalizacja: MAZOWSZE

Postprzez FilipZST » 12 lis 2014, o 17:11