Zimer wału silnika od strony sprzęgła

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Zimer wału silnika od strony sprzęgła

Postprzez sowacki » 4 lut 2015, o 18:37

Przede wszystkim witam wszystkich.

Mam zaskakujący problem z kupieniem prezentowanej części. Zamówiona część w jednej hurtowni okazała się nie pasująca - otwory w innych miejscach. Dziś zamówiłem w innej - bo nie wiem o co chodzi, zgłupiałem totalnie.

Auto niestety nie stoi u mnie, jest naprawiane u rodziny. Zwracam się do Was z prośbą, jakim cudem mam problem ze znaleniem tej części. Gdzieś ktoś popełnia błąd, nie wiem tylko kto:)

Już nie wiem czy w mojej wersji zamawia się sam zimer? czy ta całość jest zintegrowana.

Obrazek
sowacki
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lut 2015, o 18:18
Lokalizacja: Bytom

Zimer wału silnika od strony sprzęgła

 

Postprzez palio » 4 lut 2015, o 18:40

Podejrzewam, że można zamówić sam uszczelniacz jak i uszczelniacz z obudowa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 4 lut 2015, o 19:41

sowacki, spisz numer starego uszczelniacza i go kup ,koszt całego z obudową jest duuuuuużo droższy ,ja tak zrobiłem wymieniając w swoim benzyniaku
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sowacki » 4 lut 2015, o 20:31

MiroGti napisał(a):sowacki, spisz numer starego uszczelniacza i go kup ,koszt całego z obudową jest duuuuuużo droższy ,ja tak zrobiłem wymieniając w swoim benzyniaku


Tak też właśnie chciałem zrobić, jednak Wujek który ogarnia mi naprawę auta twierdzi - ze na 100% w mojej wersji ten element jest zintegrowany w całość i trzeba wymienić cały element.

Golf 3 1.9 TD
1996 rok.
sowacki
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lut 2015, o 18:18
Lokalizacja: Bytom

Postprzez ktm950 » 4 lut 2015, o 20:50

W zeszłym roku wymieniałem go usiebie w TDI i z tego co pamiętam również musiałem kupić z obudową.
ktm950
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 4 lis 2011, o 15:38
Lokalizacja: GD/RLE

Postprzez MiroGti » 4 lut 2015, o 20:50

Numer uszczelniacza SWAG 30901090 śr wewnętrzna 85 mn, śr zewnętrzna 105 mn, grubość 11 mn, pomierz sobie ten simering jest wymienny sam na 100%
np http://www.noweczesci.pl/pierscien-uszc ... 90-896734/
Cały simering z obudową to 068 103 171G
Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sowacki » 5 lut 2015, o 12:34

Więc w moim 1.9 TD ten zimering jest zintegrowany - trzeba kupić razem z obudową.

Niby bez problemu - jednak te które przyszły nie pasowały. Byłem dziś w serwisie VW i za oryginał zaśpiewali 527 zł. Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jeszcze jeden mechanik będzie próbował mi załatwić tą część.

Najgorsze, że mam już nowe sprzęgło, skrzynie po regneracji....i przez ten element auto dalsza naprawa może się okazać całkowicie nie opłacalna. Jakiś czeski film.
sowacki
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lut 2015, o 18:18
Lokalizacja: Bytom

Postprzez MiroGti » 5 lut 2015, o 16:35

sowacki napisał(a): ten zimering jest zintegrowany - trzeba kupić razem z obudową.

Nie chce mi się wierzyć w to bo też mi tak mówili w paru sklepach ,dopiero sam szukałem po wymiarach i znalazłem a te co ci podałem przecież nawet na zdjęciu masz pokazane że sam simering jest wymienny ,oczyść dobrze ten swój ze smarów i silikonu bo go tam nie mało(pewnie lał komuś wcześniej i go podklejał ) za takie pieniądze jakie ci powiedzieli warto trochę pokombinować,tym bardziej widze po zdjęciu że jest wymienny, niż od razu 527zł :przestraszony:
p.s numer samego uszczelniacza też ci podałem
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 5 lut 2015, o 17:16

MiroGti, dokładnie. Bo i ja kupiłem sam simering bez obudowy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sowacki » 5 lut 2015, o 17:18

Były dwa rodzaje tych uszczelniaczy - z wymiennym zimerem i ten zespolony który ja mam.

Znajomy mechanik załatwił mi dziś zimer pasujący idealnie układem śrub - cena 130 zł. W kilku sklepach tego nie potrafili. No ale jeszcze nie będę ogłaszał sukcesu, bo to jest zimer "nowego typu", różniący się od tradycyjnego z gumowym kołnierzem. Czytałem, że te nowe mają problem z uszczelnieniem starych i porysowanych wałków.
sowacki
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lut 2015, o 18:18
Lokalizacja: Bytom

Postprzez dawid13132 » 7 lut 2015, o 17:43

No to słono przepłaciłeś za to.
Ja ostatnio robiłem to w 2 afnach i koszt uszczelniacza z obudową firmy elring to 78 zł.
Numer elring to bodajże EL804850.
Co do samego uszczelnienia to musiałbys mieć bardzo wyjechaną powierzchnie wału żeby coś było nie tak.
Jak boisz się że będzie ciekło to dokup obudowę za ok 20 zł na allegro i do tego gumowy simering za 30,i masz pewne.
Avatar użytkownika
dawid13132
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 25 maja 2014, o 19:12
Lokalizacja: LBN


- - - skoda rapid radio



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości