Wyrwane koło. Przegub wewnętrzny.

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Wyrwane koło. Przegub wewnętrzny.

Postprzez dbdgonzo » 6 gru 2014, o 21:59

Witam.
Dziś miałem bardzo nie miłą przygodę.
Podczas skrętu w lewo wyprzedziło mnie przednie koło.
W czasie jazdy wyczułem duże drgania kierownicy i głośny stuk z okolicy lewego koła, chciałem zjechać na boczną ulicę żeby sprawdzić o co chodzi i w ten koło sobie pojechało.
Wiem, że miałem do wymiany przegub wewnętrzny ( blokował się )
Dziś udało mi się dostać używany oryginał, założyłem go i samochód jest na chodzie.
Bardzo martwi mnie to, że zerwało gwinty na śrubach, które trzymają koło. Bez problemu udało mi się wkręcić zapasowe, jednak mam obawy czy będą one trzymać w piaście.
Chciałbym także aby moja przygoda była przestrogą dla innych użytkowników mających problemy z przegubami, lepiej tego nie lekceważyć.

Uszkodzeniu uległa także sama felga, a raczej gniazda na śruby. zrobiły się jajowate i z tego co mówił znajomy mechanik, felga nadaje się do wyrzucenia.
Avatar użytkownika
dbdgonzo
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 15 sty 2013, o 19:01
Lokalizacja: DZG
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Wyrwane koło. Przegub wewnętrzny.

 

Postprzez martinfp » 7 gru 2014, o 12:26

nie bardzo rozumiem co ma przegub do mocowania felgi przeciez ona jest przykrecona do piasty a wrazie zerwania przegubu po prostu tracisz naped
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości