Urwana półoś

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Urwana półoś

Postprzez andrzejgolf » 6 maja 2015, o 21:51

Witam.
Mam problem ze swoim golfikiem :)
Zacznę od początku kupiłem go za śmieszne pieniądze. Pojechałem na "szarpaki" Był do roboty układ kierowniczy i sworzeń wahacza
lewy. Wymieniłem maglownicę, końcówki drążków kierowniczych i jeździłem jakiś czas, przyszedł czas na sworzeń wymieniłem. Pojeździłem aż skończyło się sprzęgło, sprzęgło wymieniłem poskładałem wszystko i wczoraj po 200 km od wymiany sprzęgła jadąc wyskoczyła mi półoś flansza została na miejscu i wszystkie śruby były w przegubie dodam że jak jeździłem po wymianie sprzęgła przy maksymalnym skręcie w lewo półoś ocierała mi o sanki. Teraz pytanie jakim wyrwało tą półoś ? śruby były dokręcone dzisiaj trochę patrzyłem o zauważyłem że stojąc z przodu auta silnik z prawej strony jest niżej. Czy to może być przez poduszki silnika? I czy tylna tuleja wachacza może stukać przy skręcaniu i hamowaniu ?
andrzejgolf
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 maja 2015, o 21:41
Lokalizacja: Stalowa Wola

Urwana półoś

 

Postprzez MiroGti » 7 maja 2015, o 20:36

andrzejgolf napisał(a):że stojąc z przodu auta silnik z prawej strony jest niżej. Czy to może być przez poduszki silnika?

Raczej tak ,jak jest urwana to przy ruszaniu będziesz słyszał stukanie ,radzę ci to zrobić i sprawdzić zanim silnik spadnie na ziemie ,wystarczy że ktoś będzie ruszał na "hamulcu" i pół sprzęgle a ty popatrz w tedy na silnik jak będzie go krzywić .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Urwana półoś

Postprzez Golf Maniak » 7 maja 2015, o 22:36

andrzejgolf napisał(a):Witam.
dzisiaj trochę patrzyłem o zauważyłem że stojąc z przodu auta silnik z prawej strony jest niżej. Czy to może być przez poduszki silnika? I czy tylna tuleja wachacza może stukać przy skręcaniu i hamowaniu ?


Zdecydowanie poduszka do wymiany.Co do drugiego pytania podejrzewam że to raczej silnik wydaje jakiś dzwięk :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości