trzęsienie kierownicą podczas przyspieszania

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

trzęsienie kierownicą podczas przyspieszania

Postprzez maniek818 » 15 cze 2014, o 21:48

Witam. Mam problem z golfikiem . Problem polega na tym ze podczas przyspieszania trzesie kierownica . Napewno wiemze to wina przegubu wewnetrznego bo sam mechanik mi mowil. I mam do was prosbe zebyscie wskazali od ktorego zaczac bo denerwuje mnie juz taka jazda z tym. Dzisiaj jadac prostym odcinkiem zaczalem skrecac w lewo i prawo . Podczas skrecania w lewo trzesienie zniklo a skrecajac w prawo powrocilo tak samo jadac na prosto . Napewno ktos z was to juz przerabial . Drugie pytanie to z czego zrobic przewod paliwowy ? Bo u mnie zrobila sie dziurka na tym plastikowym i zrobilem narazie prowizorke i musze to tez ogarnac :-D
maniek818
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 cze 2014, o 21:06
Lokalizacja: Łochów

trzęsienie kierownicą podczas przyspieszania

 

Postprzez pablomed » 27 cze 2014, o 17:40

co do przegubu to prawdopodobnie lewy ale nikt pewności ci nie da, chyba że ręką mechanik coś wyczuje - luz większy. Z łataniem przewodu paliwowego nawet się nie wygłupiaj tylko kup na metry nowy cały i zmień
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez maniek818 » 29 cze 2014, o 14:53

zmieniłem lewy przegub zaraz po zmianie przez chwile było dobrze ale znowu powróciło . Nwm czy teraz prawy nie jest do wymiany bo na nim czuć luz jak sprawdzałem . Jest jeszcze możliwość ze te drgania sa przez zacisk który może trzymać ?A powiedz mi jaki najlepszy przewód był by do tego ?
maniek818
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 cze 2014, o 21:06
Lokalizacja: Łochów

Postprzez pablomed » 1 lip 2014, o 11:06

jaki przewód to się nie martw zmierz średnicę jaki masz i idź do motoryzacyjnego. Co do przegubu no to niestety na odległość można się pomnylić i zmnieć nie ten, a wrażenie że było dobrze chwilejest prawdopodobnie stąd że wewnątrzny przegub wyraźnie mocniej trzęśie jak się w nim już smar rozgrzeje i zrzednie. Taki objaw od zacisków odpada, jeśli już to krzywe tarcze ale czułbyś głównie przy hamowaniu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez maniek818 » 15 sie 2014, o 19:56

jestem po wymianie dwóch przegubów wewnętrznych . i objaw częściowo znikł ale do 3 czasem 4 jest spokój a na 5 znowu zaczyna , nwm czego to moze być wina . zauważyłem tylko ze jak chce się zakręcić tarcza to strasznie trzeba dużo siły użyć oczywiście skrzynia na luzie . u was tez jest tak samo ?. Naapewno to nie jest wina hamulców bo zostały rozebrane i wyczyszczone i dalej tak samo . Macie może jakiś pomysł ?
maniek818
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 cze 2014, o 21:06
Lokalizacja: Łochów


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 5 gości

cron