Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.
Moderator: Moderator
przez trevor222 » 18 paź 2008, o 10:26
Miałem kiedyś Renault Clio 1,8 16v 1991 roczek i właśnie to autko miało szperę od razu jak kupiłem, świetnie mi się jeżdziło. Zastanawiam się czy jest możliwość przerobienia 1,8 gt 90km w ten sam sposób. Może ktoś przybliżyć na czym to polega od strony technicznej.
-
trevor222
- Czytacz
-
- Posty: 37
- Dołączył(a): 5 mar 2008, o 09:49
- Lokalizacja: łódź
przez Reiven » 18 paź 2008, o 18:34
Po 1. po jaką cholerę Ci szpera na asfalt? Żeby koła Ci piszczały?
Ja osobiście nie słyszałem o golfach ze szperą i wątpię żeby dało się tak ową założyć.
VW Power
-

Reiven
- Gaduła
-
- Posty: 462
- Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Rocznik: 1995
- Silnik: 2000
- Paliwo: PB
- Nadwozie: 3-drzwiowe
przez marko1967 » 18 paź 2008, o 18:46
trevor222 napisał(a):Może ktoś przybliżyć na czym to polega od strony technicznej
jest to zablokowanie układu różnicowego w skrzyni biegów ale poczytaj to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=299802
-

marko1967
- Members
-
- Posty: 1010
- Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
przez trevor222 » 20 paź 2008, o 09:33
Reiven napisał(a):Po 1. po jaką cholerę Ci szpera na asfalt? Żeby koła Ci piszczały?
Ja osobiście nie słyszałem o golfach ze szperą i wątpię żeby dało się tak ową założyć.
A kto Ci powiedział że na asfalt, bawię się troszkę w kjs i chciałem poprawić trakcję przy starcie. Dzięki za rady
-
trevor222
- Czytacz
-
- Posty: 37
- Dołączył(a): 5 mar 2008, o 09:49
- Lokalizacja: łódź
-
-
-
Ulotki kompleksowa obsługa drukarni od projektu do druku.
Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości