Ślizgające CZASEM sprzęgło !! pomocy!!

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Ślizgające CZASEM sprzęgło !! pomocy!!

Postprzez Bury » 25 gru 2007, o 20:35

WItam!
Przychodze z problemem dosc dziwnym według mnie, mam golfa III z 92 roku 1,8 gt na gazie. Jezdzi fajnie wszystko ok mam go od wrzesnia ale czasem i to mnie dziwi jak jade np. pod góre to wicskając mu pedał gazu obroty spadaja a auto zwalnia, domyslilem sie ze slizga sie sprzęglo ale caly czas jezdze i nic czasem slizgnie sie pod gore jak jade a czasem np. kolo 100 km\h nagle obroty w gore. Prosze powiedzcie mi co moze byc nei tak bo podjechalem do takiego mechanika to jeszcze nie wysluchal mnei do konca a juz mowi ze sprzęglo fo wymiany całe i 400 zl nie moje moze mi to od razu zrobic. ale przeciez auto jezdzi i tylko czasem pod gore albo przy duzej szybksci sie slizga. Prosze napiszcie co moze byc przyczyna ewentualnie jak to naprawic. sasiad mowi popusc linke a drugi podciąg :-D i co tu zrobic please!! pomocy!!

Dodano: 2007-12-25, 19:36
Sorka mały błąd jak jade pod gore to obroty rosną a auto zwalnia:P woli formalnosci :P
Bury
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 20:29
Lokalizacja: Nowa Ruda

Ślizgające CZASEM sprzęgło !! pomocy!!

 

Postprzez weeman » 26 gru 2007, o 14:38

zaolejone sprzęgło bodajże.
Avatar użytkownika
weeman
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:38
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Bury » 26 gru 2007, o 16:54

Aha no bo tez dzwine bo przy takim silniku ja nie jestem w stanie ruszyc z piskiem kół na asfalcie, nie wiem czemu auto tak sie scina zamula kumpel ma II i pisk ze bajka. Moze to tez wina tego oleju.
Bury
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 20:29
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez marko1967 » 26 gru 2007, o 17:12

słizganie sprzegła może być spowodowane zużyciem tarczy sprzęgłowej może wystarczy popuścic linkie i jeszcze jakiś czs da się pojeżdzić a jeżeli masz linkie z samonapinaczem to znaczy że tarcz do wymiany a może tarcz jest spalona zależy kto przed toba jeździł jak kobitka to duże prawdopodobieństwo że tarcz zjarana ale to nie jest regóła pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bury » 26 gru 2007, o 22:57

No własnie kupiłem go od babki co jezdzila do pracy ale dos dobrze sobie poczynała, czyli nie pozostaje mi nic innego jak tylko wymienic to i juz. moze wtedy uzyska pełną moc jak na 1,8
Bury
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 20:29
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez arek » 28 gru 2007, o 13:30

mam co prawda silnik 1.9 td ale też z 92r. i nawet po wymianie sprzęgła o paleniu gumy mogę zapomnieć co prawda przed wymianą sprzęgła mechanik stwierdził że przy takim silniku z ruszaniem z piskiem nie powinno być problemu , po wymianie sprzęgło owszem przestało sie ślizgać a ruszyć to tylko mogę z delikatnym piskiem. jak będziesz wymieniał sprzęgło to nie kupuj sachsa tylko Valeo
arek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 22:36
Lokalizacja: woj. mazowieckie

Postprzez marko1967 » 28 gru 2007, o 22:56

ja kupiłem 4-max i jestem zadowolony moge asfalt zwijać i niema żadnych problemów a już śmigam na tym sprzęgle 1/2 roku
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz


Rent Wawa



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości