Skrzynia i sprzęgło w Ecomatic

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Skrzynia i sprzęgło w Ecomatic

Postprzez mike_golf3eco » 18 paź 2007, o 22:49

Witam,

od niedawna mam 1.9D Ecomatic a nie jestem zbyt mocnym mechanikiem, wiec mam kilka pytań :) :

1. Do czego jest drugi malutki akumulatorek?
2. Czy to automatyczne sprzęgło da się zmienić na zwykłe? Jeśli tak to w jaki sposób, co wymieniono i jak na taką zmianę reaguje cała elektryka tego silnika? Czy nadal będzie działał ten ecomatic tak jak nalezy?
3. Co mogło się stać: Jechałem sobie chciałem zmienić bieg i nie wszedł, zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i wszystkie biegi wchodzą, a gdy go zapale nie wchodzi zaden bieg, a przy próbie wrzucenia wstecznego jest zgrzyt, więc dalej nie próbuje go wbijać... Wcześniej auto miało dziwne zachowanie podczas ruszania czy to do przodu czy do tyłu, tzn. "skakało", tak jakbym zamało gazu dawał albo jakby sie sprzęglo slizgało...

Ponoć mogło wypaść/urwać się jakies cos jak "popychacz" z pompy sprzegla, czy ktos wie jak to moze wygladac???

Z góry dzięki za wszelkie info! Jeśli macie jakieś linki do informacji na temat skrzyni biegów/sprzęgła itd w tym modelu to również będe za nie wdzięczny, bo póki co nigdzie nie mogę nic znaleźć po polsku...

Pozdrawiam!
mike_golf3eco
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 paź 2007, o 22:21
Lokalizacja: Warszawa

Skrzynia i sprzęgło w Ecomatic

 

Postprzez uli » 19 paź 2007, o 16:38

jedz na ulice piotra skargi gosc jest specjalista od skrzyn, jak bedziesz na tej ulicy szukaj nad brama zoltego szyldu z napisem naprawa skrzyn itd nie wsposob trafic ;.daj znac jak trafisz 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mike_golf3eco » 19 paź 2007, o 18:22

dzieki, wybiore sie tam, tylko problem jest taki ze mam unieruchomiony samochod ;)...