problem ze skrzynia automatyczna golf3 1.9 TDI 90 KM

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

problem ze skrzynia automatyczna golf3 1.9 TDI 90 KM

Postprzez Kam1985 » 16 lut 2011, o 13:29

Witam
a wiec mam problem ze skrzynia tzn nie z sama szkrzynia tylko z miska olejowa bo gdzies walnolem i troszke leci :(
a wiec czy da sie pospawac miske ?
albo wiecie gdzie moge kupic urzywana ?
i jeszcze jedno jak by ktos mi mogl wytlumaczyc jak wlac olej do tej skrzyni i sprawdzic stan dodam ze nie ma bagnetu ani niczego do sprawdzania stanu oleju :(
z gory dziekuje za odpowiedzi
Kam1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lut 2011, o 13:24
Lokalizacja: b-stok

problem ze skrzynia automatyczna golf3 1.9 TDI 90 KM

 

Postprzez paliwo » 16 lut 2011, o 14:55

miskę olejową kupisz na szrocie a w skrzyni sprawdza się olej chyba z boku jak odkręca się srube to jak jest na równo z gwintem to jest dosyć oleju
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Kam1985 » 16 lut 2011, o 16:12

ale gdzie z boku ? pare fotek ...
Obrazek Obrazek
Kam1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lut 2011, o 13:24
Lokalizacja: b-stok

Postprzez K@mil » 16 lut 2011, o 16:16

Miski szukaj na allegro albo w dziale sprzedam czesci.

Olej w skrzyni sprawdza sie sruba spustową... Polecam sciagnać sobie http://www.golf3.pl/topics28/obsluga-i- ... t14070.htm
tam wszystko bedziesz mial na rysunkach bo ciezko wytlumaczyć
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez radomiak » 16 lut 2011, o 16:41



u mnie pisze ze plik usuniety lub nie istnieje
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Kam1985 » 16 lut 2011, o 16:48

dobra miske juz mam ... tylko terez jak wlac olej i sprawdzic jego stan :niepewny:
znalazlem ta ksiazke ale tu nie ma nic o skrzyniach http://chomikuj.pl/pridop?fid=179037733
znalazlem całą ksiazke
http://chomikuj.pl/arcus86/MOTORYZACJA/ ... 242586.pdf ale nic w niej nie ma o mojej skrzyni ...
poradzcie coś
Kam1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lut 2011, o 13:24
Lokalizacja: b-stok

Postprzez klo » 17 lut 2011, o 07:02

Powinien być bagnet, olej w automacie sprawdzasz na odpalonym silniku, skrzynia w pozycji N. Najlepiej rozgrzać silnik, zmienić wszystkie położenia oskrzyni, ustawić N i wtedy sprawdzić stan.
klo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 22:02
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Kam1985 » 17 lut 2011, o 20:33

nie ma bagnetu
znalazlem na necie takie zdjecia
pierwsze korek spustowy to wiem gdzie jest
Obrazek
to jest korek wlewowy
Obrazek
Obrazek
a ten korek to nie wiem gdzie jest moze jak sie pokrywke odkreci to bedzie ten korek?
Obrazek
Obrazek
jak myslicie czy jak sie odkreci ta czarna obudowe to bedzie ten korek co na szkicu ?

[ Dodano: 2011-02-19, 13:31 ]
juz znalazlem co i jak do sprawdzania poziomu oleju sluzy korek spustowy :shock: szczegulowa instrukcja do wymiany oleju w skrzyni automatycznej 0M1 jest tu http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=288052
Kam1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lut 2011, o 13:24
Lokalizacja: b-stok


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości