problem z obrotami

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

problem z obrotami

Postprzez pedro » 21 cze 2007, o 08:52

A mianowicie mam Golfa III 1,6 z 1995 roku. problem z nim taki, że skaczą obroty a co za tym idzie cały silnik drga na biegu jałowym tzn. większość czasu są między 600-700 ale czasami podnoszą się powyżej 1000 i spadają tak że gaśnie. ostatnio założyłem gaz i problem narósł. Gaśnie prawie na każdym skrzyżowaniu podczas hamowania lub zaraz po zatrzymaniu. Proszę o radę!
pedro
 

problem z obrotami

 

Postprzez ted3 » 28 cze 2007, o 09:03

może być uszkodzona uszczelka pod kolektorum ssącym,zapchany filtr powietrza
ted3
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 10:57
Lokalizacja: wielkoplska

Postprzez Deejay » 28 cze 2007, o 16:08

mialem ten sam problem i okazalo sie ze to uszczelka pod kolektorem.jedz do mechanika i niech ci sprawdzi taka moja rada ;-)
Najmilsza chwila poranka - nowa w łóżku koleżanka :)

Zawsze można się pomylić - pomyślał jeż schodząc ze szczotki ryżowej <--- lol
Avatar użytkownika
Deejay
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 cze 2007, o 10:43
Lokalizacja: El-city ( Elbląg )

Postprzez maniekk78 » 20 mar 2008, o 00:13

tez to mialem zanim zaczniesz cos robic zrob restart kompa 30 min odlaczenia wystarczy mi to pomoglo i wszystko ok :-)
maniek
maniekk78
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 00:00
Lokalizacja: swidnica

Postprzez PaNdA » 20 sie 2008, o 19:27

Miałem podobny problem, gasł mi na wolnych obrotach wogóle niechodził na ssaniu jak był zimny po dodaniu gazu na wolny momentalnie gasł. Równierz przy jeździe na benzynie objawiało sie to brakiem mocy. Pojechałem na serwis, podłączyli golfika do kompa i wyszło uszkodzenie nastawnika wolnych obrotów :-( ........ wszystko było ok tylko jak mi gostek powiedział ile to kosztuje to myślałem że mnie ro.....oli!!!!!!!!Sama część kosztuje 500pln!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-o w sumie zapłaciłem 700pln!!!!!Musiałem to zrobić bo furka nie pali na gazie a jak bym gdzieś sie zatrzymał i motor by sie wychłodził to bym wogóle niezapalił......Pozdro ziomy
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez dariuszek03 » 21 sie 2008, o 21:29

Witam u mnie były falujące obroty, sprawdzałem węże i szczelność podstawy wtrysku (silnik 1.4 ABD na monowtrysku). Po popsiukaniu wtrysku WD 40 obroty zaczeły momentalnie wzrastać, więc powstawiałem papierowe uszczelki. Teraz na benie obroty już nie falują (680-700) a na gazie mam około 1100. Ale jak pryskam wd-ekiem koło przepustnicy to obroty nadal wzrastają a w szczególności na gazie. Mam pytanie czy przepustnica ma jakieś uszczelki i czy są one wymienne i czy w ogóle takie rzeczy się naprawia? Aha jeszcze jedno po wstawieniu tych papierowych uszczelek zauważyłem że auto na benie ma dziurę gdy dodam gazu a nigdy tak nie było. Czyżbym coś skopał?
Proszę o radę...
dariuszek03
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 19:13
Lokalizacja: Poznań


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron