Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
problem z napedem przy dużych obrotach
Witam.Od razu powiem ze jestem zielony w dziale mechaniki wiec prosze o podpowiedz. Niedawno zakupiłem golfa3 i ostatio zauważyłem dziwne zachowania. Mianowicie podczas jazdy np na 3 dodam nagle gazu to silnik zaczyna głośniej chodzic a samochód nie zwieksza predkości, (cos tak jakby się slizgało), Niewiem czy to sprzegło nadpalone? Ale z kolej na postoju mi sie sprzegło nie ślizga (znaczy nie ciagnie samochodu). Co to waszym zdaniem jest?
- mlody89
- Berbeć
i to wystepuje tylko na 3cim biegu?? no dobra...a np z piska opon mozesz ruszyć...
hmmm zazwyczaj jak sprzegło ciagnie to i na wyższych biegach. wiem jak miałem u sibie najpierw na 5tym biegu potem tak schodziło az zeszło mi na 3bieg ze zaczeło sie ślizgać sprzęgło i jak rozebrałem sprzegło to nity okładzin tarczy sprzęgła juz delikatnie lizneły przylgnie koła zamachowego...
hmmm zazwyczaj jak sprzegło ciagnie to i na wyższych biegach. wiem jak miałem u sibie najpierw na 5tym biegu potem tak schodziło az zeszło mi na 3bieg ze zaczeło sie ślizgać sprzęgło i jak rozebrałem sprzegło to nity okładzin tarczy sprzęgła juz delikatnie lizneły przylgnie koła zamachowego...-

SotoM - Members
- Rocznik: 2007
- Silnik: BRD
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi
mlody89 napisał(a):Mianowicie podczas jazdy np na 3 dodam nagle gazu to silnik zaczyna głośniej chodzic a samochód nie zwieksza predkości,
a masz obrotomierz? Jeśli tak to jak jest z obrotami? Jeśli one rosną a prędkość nie to sprzęgło się ślizga a jeśli ani obroty ani prędkość nie rosną to może być rozrząd żle ustawiony. Ja jak miałem o jeden ząbek przestawiony na pasku to silnik głośniej pracował przy obciążeniu
[ Dodano: 2008-10-20, 09:02 ]
SotoM napisał(a):i to wystepuje tylko na 3cim biegu??
mlody89 napisał(a):podczas jazdy np na 3

-

mani51 - Members
- RangerDN
- Czytacz
Dodano: 2008-11-09, 18:03[/i] ][/size]