Problem - skrzynia biegów?

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 23 sty 2009, o 00:51

e2, a jak sie zachowuje lewarek w aucie...?? ma taki drobny luz przód tył...??
obejrzyj wybierak przy skrzyni -szczególnie te oto czesci... ważne jest bardzo aby przy wybieraku gdzie czesci pracuja ślizgowo nie było luzu... ja jeszcze jeden myk dziś zrobiłem. zrobie zdiecie i pokaze ci co i bedziesz mógł to spr. u siebie i tak zrobić. 5min roboty a efekt jest duży... jak narazie juz nie mam problemu z biegami...rozgryzłem chamaaa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez e2 » 23 sty 2009, o 08:58

no taki lekki luz jest na lewarku. Może i faktycznie problem z wybierakiem, co ja obstawiałem na początku (miałem podobnie w nexii, ale ten wsteczny nie chciał do końca wskoczyć). Wiesz tylko dla mnie instrukcja to musi być jak dla debila :D cholernie boję się zrobić coś przy silniku :P
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 23 sty 2009, o 09:52

przy silniku nik nie każe ci nic robić. wybierak to część skrzyni która jest od góry jak otworzysz maskę to masz wszystko na wierzchu ,wystarczy na spokojnie zweryfikować...
wiesz jak ty sie boisz to ruszać to sam sobie tego nie zrobisz wiec nic nie zostaje jak tylko zeby to dotknał ktoś kto jest trochę kumaty itd...

[ Dodano: 2009-01-23, 09:56 ]
zdejmij mieszek razem z plastikiem przy biegałce(nie bój sie pociągnij do góry nic ci sie nie połamie) i ujzysz coś takiego...

odkręcasz kluczem 13mm śrubke 2 następnie odkrecasz śrubkę 1 po to aby cofnac sworzeń(prowadnice lewarka) w stronę półki nie wyjmuje sie jej całej tylko cofnac te około 2cm włzyc na końcu podkładkę między plastik a aluminiowe prowadzenie (zdiecie 5te)


jak odkreci sie srubę 1 to tam jest regulacja lewarka, lewarek ma być ustawiony na wprost tak aby można było wrzucić na 3 lub 4ty bieg
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez CRS » 24 sty 2009, o 23:36

to ja się podepnę bo stukot,terkot, pukanie czy nazwijmy to ogólnie hałas zaczął się wydobywać ze skrzyni biegów-zgodnie z tym co doradziliście poleciłem mechanikowi zmienić olej okazało się że musiał dolać około litra.Dolanie oleju 30zl i terkot ustał,a waliło naprawdę głośno :) mam jeszcze przyjechać za kilka dni ocenić ewentualne wycieki-możliwe,że kolejny czujnik padł :zdegustowany:
CRS
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 sty 2009, o 11:26
Lokalizacja: dolnośląskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości