Moderator: Moderator

 także myślę ze kwestia założenia nowego pierścionka - uzupełnienia oleju w skrzyni i latasz dalej o ile nie uszkodziło uszczelniacza jak flansza wyskakiwała. zwróć uwagę przy zakładaniu pierścionka czy nie jest u szczerbiony kołnierz na początku wieloklinu na który wsuwasz kielich(flansze)
 także myślę ze kwestia założenia nowego pierścionka - uzupełnienia oleju w skrzyni i latasz dalej o ile nie uszkodziło uszczelniacza jak flansza wyskakiwała. zwróć uwagę przy zakładaniu pierścionka czy nie jest u szczerbiony kołnierz na początku wieloklinu na który wsuwasz kielich(flansze)
 bo jakby sie cos rozlecialo to nie ma sensu naprawiac skrzyni bo czesci to sie raczej tylko oryginalne kupi a to juz jest koszt spory a cala skrzynia na szrocie to koszt okolo 250-300 zl. jak bede juz cos wiedzial to dam znac co sie stalo
  bo jakby sie cos rozlecialo to nie ma sensu naprawiac skrzyni bo czesci to sie raczej tylko oryginalne kupi a to juz jest koszt spory a cala skrzynia na szrocie to koszt okolo 250-300 zl. jak bede juz cos wiedzial to dam znac co sie stalo 



Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości