a później musiałem ruszać z czwórki moim biednym 20-letnim escortem 1.1, dość, że się ślizgał i pracowało to wszystko niczym automat, to jeszcze ledwie ruszał, więc widzicie jakie wyzwanie 
Moderator: Moderator
a później musiałem ruszać z czwórki moim biednym 20-letnim escortem 1.1, dość, że się ślizgał i pracowało to wszystko niczym automat, to jeszcze ledwie ruszał, więc widzicie jakie wyzwanie 
! i co? następna dupa
poirytowany strasznie wygarnełem mu... nie zapłaciłem oczywiście za wymiane , ale co i tak byłem 400 PLN w plecy za sprzęgło + linka
POMOCY ! POMOCY ! POMOCY ! POMOCY ! POMOCY ! POMOCY ! POMOCY !
!
chodzi o to, że jedynka lubi nie wchodzić dlatego, że drążek już nie ma miejsca w lewą stronę za wiele, ale jak go lekko wcisnąć z góry, by ominął tę listwę, to kawałeczek przed wstecznym trafiam na jedynkę, trzeba odkręcić ten zacisk, który jest na wieloklinie cięgna, na początku wybieraka, druga osoba daje delikatnie drążek pod prawą, ale nie za wiele bo nie wbijecie 5 biegu potem, dobrze zakręcić i chodzi jak marzenie, regulowałem to chwilę zanim do końca zrozumiałem co i jak, w końcu wstałem w nocy z łóżka, brata w sadziłem do autka, poinstruowałem, i moknąc w deszczu z latarką w zębach i kluczem 13 w dłoni po 5 próbach i podrapaniu ręk udało się, nie mógłbym spać tamtej nocy, jakbym nie zrobił
jak ktoś ma pytania to pisać, porobię zdjęcia i wtedy wytłumaczę.
Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości