niewchodzi mi 5 co zrobic

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez piotrus23 » 22 lut 2010, o 21:50

a nie chodzi ci przypadkiem o korek przelewowy ?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb356b077ad3aedd.html
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

 

Postprzez SotoM » 22 lut 2010, o 22:30

jedź na warsztat niech sprawdzą. nawet zeby wymienic olej w skrzyni - robota to max 20zł + koszt oleju...
korka palcem nie odkrecisz ale imbusem 17mm tak.- korek wpustowy znajduje sie z tyłu skrzyni obokl dekielka VW. dojescie od strony nadkola lewa strona.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 22 lut 2010, o 22:44

SotoM napisał(a):jedź na warsztat niech sprawdzą. nawet zeby wymienic olej w skrzyni - robota to max 20zł + koszt oleju...
korka palcem nie odkrecisz ale imbusem 17mm tak.- korek wpustowy znajduje sie z tyłu skrzyni obokl dekielka VW. dojescie od strony nadkola lewa strona.
i po co tyle zachodu jak moze czujnikiem wlac?i tez bedzie git
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 22 lut 2010, o 23:22

piotrus23 napisał(a):i po co tyle zachodu
po to żeby widziec czy trzeba wlać i ile tak myślę. Poza tym i tak nie pomoże. Najpierw trzeba opatrzeć zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, w pierwszym rzędzie tulejkę przednią od wałka zmiany biegów i kulkę wałka zwrotnego
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez SotoM » 23 lut 2010, o 19:06

a olej do silnika wlewasz przez korek czy miarką oleju... :-| chłopie ogarnij się...
trzeba opatrzeć zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, w pierwszym rzędzie tulejkę przednią od wałka zmiany biegów i kulkę wałka zwrotnego
dobra uwaga...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 23 lut 2010, o 19:16

SotoM napisał(a):a olej do silnika wlewasz przez korek czy miarką oleju... :-| chłopie ogarnij się...
trzeba opatrzeć zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, w pierwszym rzędzie tulejkę przednią od wałka zmiany biegów i kulkę wałka zwrotnego
dobra uwaga...
kazdy ma swoje metody ja amiast srac sie z jakimis korkami odkrecam czyjnik wlewam i jakos nik nie narzeka!trzeba sopbie ułatwiac prace i nikt mi nie powie ze przez to ze wleje olej przez czujnik cos sie stanie!
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez tomekp7 » 24 lut 2010, o 20:54

wczoraj dolalem oleju a dzis troche pojezdzilem i jak narazie 5 wchodzi elegancko wielkie dzieki za pomoc dla wszystkich
tomekp7
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 maja 2007, o 14:58
Lokalizacja: wawa

Postprzez MLECZYK06 » 17 mar 2010, o 02:17

tak juz po temacie . ja tez zawsze olej do skrzyni wlewałem przez czujnik i jest git //łatwo i szybko
MLECZYK06
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: SIEDLISZCZE CHEŁM

Postprzez Sivy » 17 mar 2010, o 02:38

tomekp7, zalej skrzynie swiezym olejem.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez clive120 » 2 maja 2010, o 09:47

witam ja sie podlacze pod temat. poniewaz moj problem jest taki. nie moze wrzucuc biegu pierwszego i wstecznego. tzn ciezko wchodza te dwa biegi. wiem ze bede musial wymienic cos w skrzyni pod maska silnika jest tam taki mechanizm odpowiadajacy za zmiane przelozen. znajduje sie on nad sprzynia z taka lapo biegów. czy cos w tym stylu. jak nazywa sie ko cale urzadzenie. czy ktos wie gdzie moze kupuc cos takiego. link do zdjecia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c8 ... da648.html. zaznaczylem zółtym kwadratem. Wiem ze sa tam jakies tuleje i sa one tybite. acha kiedy wsadze sprzeglo do konca to za pierwszym razem biegi wchodza ciezko (mowa tu o pierwszym i wsteznym) kiedy trzymam sprzeglo caly czas to biego pozniej juz sie nie zacinaja. Kto pomoze
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Postprzez Bradley » 2 maja 2010, o 10:01

To cale to wybierak z ciezarkiem wyrownowazajacym. No i jest tam jeszcze czujnik wstecznego.
Zainteresowalbym sie jednak ruchem linek.



btw. jak wlac olej do skrzyni w TDI przez czujnik biegu wstecznego? Przeciez ten czujnik to metalowa tuleja z wytloczeniem i jak wybierak idzie do gory to wytloczka spotyka sie z bolcem, jest przejscie i czujnik ma sygnal.
P.S. Co powiecie na lanie z gory przez impulsator?

Czy korek wlewowy jest przy lewym nadkolu? I jak to nalac jak nie mam szprycy.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 3 maja 2010, o 09:59

clive120, nie kombinuj z wybierakiem. identyczny problem miałem. zmień olej w skrzyni... gubią sie biegi R i 1 - tez kombinowalem z wybierakiem... 400zł w niego wrzuciłem i ciagle był problem - zmieniłem olej w skrzyni problem znikł - nalałem Castrola EP80 - 80W90 GL-4.
Bradley napisał(a):jak wlac olej do skrzyni w TDI przez czujnik biegu wstecznego? Przeciez ten czujnik to metalowa tuleja z wytloczeniem i jak wybierak idzie do gory to wytloczka spotyka sie z bolcem, jest przejscie i czujnik ma sygnal.
P.S. Co powiecie na lanie z gory przez impulsator?

Czy korek wlewowy jest przy lewym nadkolu? I jak to nalac jak nie mam szprycy.
nie rób scen... korek wlewowy masz koło rozrusznika na korpusie srodkowym... do czego ci szpryca - 50cm węża ogrodowego,lejek z kuchni i wlewasz olej do skrzyni bez problemu...
przestańcie sie osmieszac z metodami wlewania uleju przez czujniki. dopiepszysz za duzo oleju a potem biedziecie pisali posty ze wam uszczelniacze wywala i od czego to moze byc... :orany:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości