cjmac pytanie bo na tym foto coś dziwnie ustawione jest to metalowe oczko w stosunku do drążka zmiany biegów? Co do samego wyjęcia lewarka to bez wejścia pod auto i bez zdjęcia osłony wydechu to się nie da. Akurat wczoraj chrześniakowi to robiłem bez rozpinania wydechu.Sprawa wygląda tak. Luzujesz górne jabłko (inbus 4) ściągasz z lewarka masz tam zatrzask łączący 2 plastyki.
Używając trochę siły podciągasz lewarek do góry i przekręcasz go o 90 stopni i naciskasz lewarek do przodu auta wtedy masz manewr by wyskoczyło jabłko z obudowy i ustawiasz lewarek tak by można było wypchnąć obudowę i odkręcasz 2 śruby M6.Od dołu demontujesz osłonę i wypychasz obudowę . Potem lewarek z blaszką wyjmujesz da dołu auta . Demontaż jabłka
Opik opisał.
Montaż w odwrotnej kolejności . Przed włożeniem jabłka do obudowy włóż smar.
Teraz jeszcze jedna rada górny plastyk ma mimośród przed demontażem zapamiętaj jego pozycję .Mimośród ten służy do regulacji pozycji lewarka (by wszystkie biegi w jego zakresie wchodziły)
Mnie z demontażem tunelu zajęło 2 godziny + piwo i papierosek bez żadnej pomocy , a jeszcze jedno do samego demontażu rozpiołem przy skrzyni te 2 dźwignie zmiany biegów by ich nie uszkodzić jedna krótka plastykowa , 2 ta dłuższa pęt z 2 plastykowymi końcówkami