Lewarek zmiany biegów...

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Lewarek zmiany biegów...

Postprzez greg_117 » 9 lis 2010, o 22:38

Koledzy wicie może od czego ciężko by mi się wrzucał 5 bieg? od 1 do 4 biegi wchodzą dobrze a 5 to musze mocno dobic w stronę pasażera i dopiero się ją wrzuci.... może to wina LEWARKA gdyż ma nawet spore luzy nawet na biegu "jałowym" mocno się rusza na boki....
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Lewarek zmiany biegów...

 

Postprzez kermid » 10 lis 2010, o 12:59

Na początek poziom oleju w skrzyni do sprawdzenia,poszukaj na forum bo było.Skrzynia Ci nie terkocze jak stoisz na luzie?Możliwe że masz wyciek z simeringa wybieraka skrzyni biegów one często padają w tych silnikach
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez greg_117 » 10 lis 2010, o 16:29

Nie nie mam żadnego wycieku gdyz skrzynie pare dni temu mechanik włożył drugą ponieważ wcześniejszą zatarłem podobno z braku oleju ;/ więc co to może być ?) może to ten lewarek bo on w ogóle ma jakeiś luzy na boki ;/
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez kermid » 10 lis 2010, o 17:28

To jedź ponownie do mechanika który Ci wymieniał skrzynie,niech poprawia,może to kwestia regulacji...
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez SotoM » 10 lis 2010, o 19:28

juz ci wyjał 4ke i juz masz 5ke zamontowana... szybko
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez greg_117 » 10 lis 2010, o 19:49

Nie nie... po prostu była 5 ale ja nie wiedziałem,ze tzreba mocno lewarkiem w prawo i dopiero wbić bieg 5... chyba wina lewarka lub źle wyregulowanych biegów...
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez SotoM » 11 lis 2010, o 07:48

skoro przed wym.skrzyni biegi pracowały dobrze a teraz 5ka sie gubi - to tylko jest tu kwestia regulacji...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez greg_117 » 11 lis 2010, o 11:21

Ale regulacji na czym jeśli byś mogł powiedziec jeszcze?
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez kermid » 11 lis 2010, o 11:40

Są dwa sposoby regulacji biegów,albo przy samej skrzyni luzujesz śruby takiej obejmy która nachodzi na taką jakby ''kulkę'' i tam kombinujesz albo w środku po zdjęciu mieszka zmiany biegów odkręca się taką małą śrubkę i obraca mimośrodem
Obrazek
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez dadi321vw » 14 lis 2010, o 11:41

Swoją drogą to bardzo ciekawe robili ci skrzynie i nie wiesz nawet że masz 5 biegów to jak ci powiedzieli skrzynia 4 czy 5 pozatym jak się jedzie to chyba idzie wyczuć że wyrazinie czegoś brakuje czasami jeżdze rodziców borą tam jest skrzyna 5 ma 110 koni tam to normalnie aż 6 to się prosi straszna wada więc podejrzewam że u ciebie jest to samo jak masz 5 to biegi są krótsze. :kwasny:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości