Jak wbijać wsteczny ?

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez greg_117 » 8 lip 2011, o 16:41

dokładnie ;p wgniatasz lewarek w dół potem w lewo i do przodu :D no chyba,ze inne golfy maja inaczej :D:D:D heheh
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

 

Postprzez BartheZz_3 » 8 lip 2011, o 16:53

Instrukcja rzecz swieta :-D
Bedzie trzeba zmienic przyzwyczajenia :-P
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez paxstor » 8 lip 2011, o 17:16

Ja tak samo pierw w dół potem w lewo i do góry :-P
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez PlanetTerror » 8 lip 2011, o 17:51

Na ilustracji widać że trzeba najpierw w lewo dociągnąć i dopiero potem do dołu . Obrazek
PlanetTerror
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 12:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez prezesik » 8 lip 2011, o 18:02

czaro napisał(a):A ja najpierw wrzucam trójkę, potem luz i wsteczny, ale którym sposobem to nie powiem bo robię to podświadomie i nigdy nie zwróciłem na to uwagi. Dziś postaram się sprawdzić która opcja. A trójkę wrzucam po to żeby mi skrzynia nie zgrzytała jak wrzucę bezpośrednio wsteczny. Nie zgrzytała za każdym razem ale gdzieś czytałem, że to ułatwia skrzyni we wbiciu wstecznego. Czy tak jest nie wiem, ale nigdy przy tym sposobie mi nie zazgrzytała.
Potwierdzam - wsteczny nie zgrzyta - robię tak samo.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez czaro » 8 lip 2011, o 21:47

No ja dziś zwróciłem uwagę i również używam pierwszej opcji.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 8 lip 2011, o 22:33

wg mnie to wsteczny wbija się pierwsze w dół potem w lewo i do przodu przynajmniej ja tak interpretuję instrukcję a kto chce niech zdejmie mieszek i zobaczy co się dzieje jak wykonuje się te dwa różne manewry
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez czaro » 8 lip 2011, o 22:36

Powiem szczerze, że i ja tak rozumiem to zdjęcie z instrukcji.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez swatu » 8 lip 2011, o 22:37

marcinkoz2910 napisał(a): to wsteczny wbija się pierwsze w dół potem w lewo i do przodu przynajmniej ja tak interpretuję instrukcję
ja równiez tak samo ,wbijam R
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez uzbek » 8 lip 2011, o 22:59

Kolego jak dasz najpierw w lewo, to zatrzyma ci się na pozycji przód 1 tył 2. Jak w tej pozycji dasz w dół to dźwignia jeszcze ci poleci trochę w lewo żeby dość do pozycji przód=R, więc z luzu dół a później lewo i przód.

Co do tych co pisali że skrzynia zgrzyta, wsteczny nie ma synchronizatora i zawsze zgrzytnie jak z marszu się wbije R z biegu do przodu, najrozsądniej jest podwójnie wysprzęglać ale sposób z trójką jak zarzucił czaro jest jak najbardziej ok bo po wbiciu 3 wałki w skrzyni się zatrzymują. Ja do tego używam 2 ;p
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez killah » 9 lip 2011, o 18:31

przetestowałem ten sposób w lewo potem w dół i powiem wam że jest lepszy od w dół potem w lewo. Mniej trzeba się siłować :P
killah
 

Postprzez Bradley » 9 lip 2011, o 20:21

Przeciez to nie ma zadnej roznicy. I tak i tak trzeba sprawic aby lewarek "wpadl" pod ta biala szyne. Jak sie zdejmie mieszek to to widac.
PlanetTerror napisał(a):Na ilustracji widać że trzeba najpierw w lewo dociągnąć i dopiero potem do dołu .

Chyba raczej w dol a potem w lewo i do przodu. Taki jest rzut rysunku ze nie sposob narysowac.

To jest tak istotne jak temat czy otwieramy drzwi prawa czy lewa reka. ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości