1.9td aaz

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

1.9td aaz

Postprzez filipesku93 » 5 mar 2014, o 12:54

witam państwa, muszę zrobić sprzęgło bo będzie celowane 130-150km, tak więc ori się kończy i teraz moje pytania, lubię tą skrzynie bo jest króciutka i typowo miastowa a mi o to chodzi, i nie chce jej zmieniać, tak więc czy idzie zrobić przerobić jakoś to sprzęgło by było zdatne do jazdy mocnej dziennej i wytrzymało trochę mocy? sprzęgło wzmacniane za 300zł z sachsa to za mało na o dynamiczną jazdę?
Może jakieś okładziny z tarczy vr6, może jakieś mocniejsze sprężyny?
Jestem w stanie przerobić to samemu jeśli będzie trzeba.
Czy w gre wchodzi tylko skrzynia i większe sprzęgło?
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

1.9td aaz

 

Postprzez Pozor » 5 mar 2014, o 21:00

Był podobny temat na vwgolf.pl i wyszło na to że można było dać dodatkowe sprężyny ale twardy pedał będzie i ogólnie wątpliwe . Wg. mnie jeżeli chcesz zostać na skrzyni 020 to kup sprzęgło spiekowe do TD o ile znajdziesz ;D możesz popytać się u miejscowych majstrów co regenerują sprzęgła o wzmocnienie oryginalnego aaz ale to znowu koszta . Taniej i lepiej wg. mnie zmienić skrzynię na 02A i sprzęgło od tdi wystarczy na twoje zapędy . a jeżeli chodzi o przełożenia na skrzyni 02A to szukaj z passata b3 TD i masz podobną skrzynię która nie przymula słabszego silnika . Jeżeli już chcesz coś więcej to lepiej kup skrzynię o oznaczeniu CYP podobno jest w sam raz na miasto a poza miastem też daje rade .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez filipesku93 » 6 mar 2014, o 17:44

czym się różni skrzynia 02A od CYP? przełożeniami? do CYp też sprzęgło z TDI??
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 17:57

CYP to skrzynia z TDI więc sprzęgło z TDI.

CYP
przełożenie główne 3,158
I -3,778
II - 2,063
III - 1,348
IV - 0,967
V - 0,744

02A
przełożenie główne 3.389
I - 3.3
II - 1.944
III - 1.308
IV - 1.029
V - 0.837
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez filipesku93 » 6 mar 2014, o 18:10

cyp to jest to co potrzebuje, wydaje się króciutka, do tego sprzęgło z TDI i można poczuć to co czuje na dotychczasowej skrzyni.
Jak TDi to 200km/h+ pojedzie ^^ bez gova
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 18:13

Ja jednak wolę ASD zamiast CYP.
Powinien pojechać. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez filipesku93 » 6 mar 2014, o 18:15

ASD?:)
:-|
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 18:17

ASD
przełożenie główne 3,158
I - 3,300
II - 1,944
III - 1,308
IV - 0,917
V - 0,717


Jeśli chodzi o skrzynie ASD i CYP to CYP ma troszkę dłuższy 5 bieg.
Tak czy siak do mk3 to ASD jest najdłuższa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez filipesku93 » 6 mar 2014, o 18:26

to znaczy ja 5ty bieg wrzucam 3 razy w tygodniu ,, auto ma być miastowe i tylko na połykanie hond, wydaje mi się że muszę mieć coś krótkiego, a być może to moje urojenia bo nie znam sie na skrzyniach. jak obliczyć te przelozenia by wiedziec ile na danym biegu pojedzie.
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 18:50

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 2000obr/min
------CYP-------ASD
1 - 18,6-------21,3
2 -34,1-------36,2
3 - 52,2-------53,8
4 - 72,7-------76,7
5 - 94,6-------98,1

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 3000obr/min
----CYP-------ASD
1 - 27,9-------32
2 - 51,1-------54,3
3 - 78,3-------80,7
4 - 109--------115
5 - 142--------147
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez filipesku93 » 6 mar 2014, o 19:11

podaj stronke z tymi wykresami i powiedz mi jakie oznaczenia miała skrzynia z aaz, bym mógł sobie porównać. Zmiana skrzyni to nie jest plug & play i trzeba troche modzić prawdaż.
Czy są jeszcze jakieś skrzynie warte uwagi?
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 19:16

Ostatnio edytowano 6 mar 2014, o 19:22 przez palio, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości