Uszczelnienie szyberdachu

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Uszczelnienie szyberdachu

Postprzez piter1512 » 26 lis 2012, o 20:29

Witam,ma ktoś pomysł jak uszczelnić szyberdach przed zimą?Mam delikatny prześwit pomiędzy szybą a dachem,latem w sumie nic nie ciekło ale wolałbym jakoś to uszczelnić przed zimą
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Uszczelnienie szyberdachu

 

Re: Uszczelnienie szyberdachu

Postprzez K@mil » 26 lis 2012, o 20:31

piter1512 napisał(a):Witam,ma ktoś pomysł jak uszczelnić szyberdach przed zimą?Mam delikatny prześwit pomiędzy szybą a dachem,latem w sumie nic nie ciekło ale wolałbym jakoś to uszczelnić przed zimą


Moze warto sprawdzic dlaczego wystepuje ten prześwit :) i go naprawić :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez trojeczkaGT » 26 lis 2012, o 20:35

ja mam zalozony na stale silikon bo nie dziala mi szyber
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Uszczelnienie szyberdachu

Postprzez piter1512 » 26 lis 2012, o 20:39

K@mil napisał(a):
piter1512 napisał(a):Witam,ma ktoś pomysł jak uszczelnić szyberdach przed zimą?Mam delikatny prześwit pomiędzy szybą a dachem,latem w sumie nic nie ciekło ale wolałbym jakoś to uszczelnić przed zimą


Moze warto sprawdzic dlaczego wystepuje ten prześwit :) i go naprawić :P
Wiem,ale coraz zimniej a poza tym brak czasu,ewentualnie na wiosne.A jakim silikonem ewentualnie uszczelniać-objechać wokół całej uszczelki???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Opik » 26 lis 2012, o 21:07

To może od razu dyktą obić od góry albo kawałkiem blachy?

Jak działa to weź nie kombinuj, wystarczy od wewnątrz schować osłonę, ściągnąć tą plastikową ramkę która osłania mechanizmy (wbrew pierwszemu wrażeniu to jeden element połączony na środku, więc nie połam) i na 4ch śrubach wyregulować położenie szyby. Jakiś torx z tego co pamiętam
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 26 lis 2012, o 23:19

piter1512, daj fotki bo z twojego opisu nie wynika w którym miejscu i jak wygląda ta szpara, jeśli wystarczy regulacja położenia szyby to zajmuje to 10 minut więc bez przesady zdążysz to zrobić.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piter1512 » 27 lis 2012, o 18:01

pablomed napisał(a):piter1512, daj fotki bo z twojego opisu nie wynika w którym miejscu i jak wygląda ta szpara, jeśli wystarczy regulacja położenia szyby to zajmuje to 10 minut więc bez przesady zdążysz to zrobić.
Różnica pomiędzy szybą a dachem wynosi ok 0.5 cm od strony tyłu auta (szyba jest poniżej krawędzi dachu),regulacja szybą nic nie dała :-(
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez pablomed » 28 lis 2012, o 21:53

To troche dziwne bo zakres regulacji jest spory. Szyba powinna byc z tyłu milimetr do dwóch powyżej powierzchni dachu, a z przodu tyle samo poniżej. Ale teraz piszesz o różnicy jeśli chodzi chodzi o wysokość o ile dobrze rozumiem co nie jest równoznaczne ze szparą. Dlatego propnowałem daj dokładne fotki. W grę wchodzi uszkodzenie tzw suwaków w prowadnicach albo jednego z nich, albo złe ustawienie wstępne przy montażu silniczka szybra
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piter1512 » 8 maja 2013, o 19:34

pablomed napisał(a):To troche dziwne bo zakres regulacji jest spory. Szyba powinna byc z tyłu milimetr do dwóch powyżej powierzchni dachu, a z przodu tyle samo poniżej. Ale teraz piszesz o różnicy jeśli chodzi chodzi o wysokość o ile dobrze rozumiem co nie jest równoznaczne ze szparą. Dlatego propnowałem daj dokładne fotki. W grę wchodzi uszkodzenie tzw suwaków w prowadnicach albo jednego z nich, albo złe ustawienie wstępne przy montażu silniczka szybra
Mam prośbe,czy może się ktoś zgłosić na PW to dam fotki przez gg bo tutaj coś mi nie idzie...http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2b ... 5ef9c.html
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg


- - - tapicerstwo samochodowe - http://tapicer.warszawa.pl/oferta/tapicerstwo-samochodowe/



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości